הצלחה משמעותית לתערוכת EIMA 2022

התערוכה העולמית של מכונות חקלאיות ופתרונות מיכון לחקלאות שהתקיימה השנה בפעם ה45 ,במתחם התערוכות הגדול בבולוניה איטליה קצרה הצלחה יפה למדיי הן במספר המבקרים- 327,000 . התערוכה הצליחה הן במגוון החידושים והפתרונות השונים שהוצגו במהלכה. מספר מבקרים זה מהווה את השיא של מספר המבקרים אי פעם בתערוכה.


התערוכה העולמית של מכונות חקלאיות   ופתרונות מיכון לחקלאות שהתקיימה השנה בפעם ה45 ,במתחם התערוכות הגדול בבולוניה איטליה  קצרה הצלחה יפה למדיי הן במספר המבקרים- 327,000 .  התערוכה הצליחה הן במגוון החידושים והפתרונות השונים שהוצגו במהלכה. מספר מבקרים זה מהווה את השיא של מספר המבקרים אי פעם בתערוכה( ביקרו בה 317000 בשנת 2018), ומבסס אותה בתור תערוכה מובילה ביותר ורבת חשיבות לחקלאות ולכלכלה העולמית בכלל.

לתמונות לחץ כאן:


57,000 איש מקרב המבקרים היו מבקרים מחו"ל  שהגיעו מכל רחבי היבשות והארצות העולם.
על פי המארגנים:  מהדורת 2022 של EIMA international הגיעה לתוצאה הגבוהה ביותר אי פעם, וזה מטבע הדברים הפך והופך אותה  לאירוע בעל חשיבות עולמית עבור מגזר המכונות החקלאיות, שאורגן על ידי FederUnacoma .

תערוכת בולוניה התגברה אפוא על התקופה הקריטית ביותר של שנתיים לאירועי תערוכות סחר (2020-2022), שנוצרה תחילה עקב מצב החירום הבריאותי ולאחר מכן על ידי המצב הכלכלי הקשה, וחיזקה את חשיבותה ומשמעותה  בנוף התערוכות המסחריות. מבקרים זרים, מכל יבשת, היוו 18% מסך הנוכחות, ו-80 משלחות רשמיות של חברות וגורמים שונים - שאורגנו הודות לסוכנות ICE - הפעילו פגישות עסקיות בביתן משלחות חוץ שהוקם במיוחד לשם כך.

"הצלחתה של EIMA מאשרת את העניין הגובר בטכנולוגיות חקלאיות מהדור החדש כדי לענות על צורכי המזון של אוכלוסייה גלובלית שתגדל בכמעט מיליארד בעשר השנים הקרובות - הכריז נשיא פדר אונאקומה-, אלסנדרו מאלבולטי – ולמעשה זה מאשר  כיצד בכל אזור של בעולם, נעשית עבודה לחידוש שיטות טיפוח, תוך ניסיון לעשות שימוש מדעי ובר קיימא במשאבי המים ובפוריות הקרקע". "בנקודת מבט זו - הוסיף מלאבולטי - לתערוכת סחר כמו EIMA יש משימה חשובה בהחלט  גם לשנים הבאות".

"התוצאה של מהדורה זו היא תוצאה של ניטור קפדני מאוד שאנו מבצעים כפדרציה, בניסיון להציע ליצרנים ולציבור הסחר שירותי תערוכות סחר יעילים יותר ויותר - הוסיפה מנכ"לית FederUnacoma, סימונה רפסטלה - וזה גם תוצאה של ההשקעות המשמעותיות שביצענו כדי לקדם את התערוכה ולשלב את כל היעדים האסטרטגיים". "השקעות נוספות נעשו על ידי BolognaFiere כדי לשפר את מבני מרכז התערוכות - סיכם Rapastella - שיימשך בשנים הקרובות בצעד עם מופע שיש לו הווה גדול ועתיד גדול".


ביום שלפני פתיחת התערוכה(8 לנובמבר) התקיים באולם הקונגרס הגדול מפגש היכרות עם עיתונאים ואנשי תקשורת מכל רחבי העולם שהגיעו על מנת לסקר את התערוכה.


בכנס המרתק והמעניין הוצגה תמונת מצב אופטימלית ומשמעותית שהסבירה היטב את מערך הייצור החקלאי כיום בעולם, את הדגשים המהותיים הנוגעים לייצור חקלאי, את מגמות ההיצע והביקוש ואת ההכרח הבלתי נמנע בשינויים דינמיים וחידושים טכנולוגיים משמעותיים בתחום המיכון החקלאי לסוגיו( מגמה שפועלת היטב כבר כיום והשוק האיטלקי בנגזרות החקלאיות הטכנולוגיות והפיננסיות שלו מודע אליה).


על פי  נתוני החתך שהוצגו:
אוכלוסיית העולם שהייתה 7.8 מיליארד בני אדם בשנת 2021, תגיע ב2031 ל8.6 מיליארד איש.
באופן גורף המשמעות היא שהייצור החקלאי יגדל בהערכה בעוד 17%. כך בתחום הדגנים, הבשר, והמספוא. אחד הנושאים המורכבים הוא כמובן נושא צריכת המים והשאיפה להגיע לתוצאות  שימנעו בזבוז מיותר ויאפשרו חסכון והפחתת פחת כתוצאה משימוש במים.
כך גם  היחס והקשר שבין מכונות חקלאיות, דשנים כימיים ופתרונות של טכנולוגיות מתקדמות וביו טכנולוגיות בתחום החקלאי.
 על פי הדוברים בכנס ,כיום מידת ההתקדמות של הטכנולוגיה החקלאית משפיעה בפרט על השוק החקלאי באירופה.

כאשר הנתונים מצביעים על גידול של 13% בתחום המיכון החקלאי במדינות כמו הודו וטורקיה ובחלק ממדינות אירופה. ככלל ,קיימת עדיין בעיה כלל עולמית בתחום שרשרת האספקה העולמית וחלה ירידת של 8% בתחום הטרקטורים בעיקר. בעוד שבמדינות כמו הונגריה, סרביה, קרואטיה יש גידול בתחום מכירת טרקטורים.
בטווח הבא, הדאגה העיקרית היא מפני עליית מחירי חומרי הגלם, עליית עלויות הדישון לסוגיו, ועלויות העבודה. כל אלו התאזנו איכשהו תודות לעלייה מסוימת של מחירי המזון ומאידך קיימת דאגה מצמיחה שלילית בתחום.
למרות זאת, ובאופן כללי, השוק החקלאי העולמי שומר על יציבות ונע באופן די ברור לכיוון האקולוגי.
מבט על כלל התערוכות משנת 1946, מראה שנושא מגפת הקורונה גרם אכן להשפעה מהותית, בלתי נמנעת על השוק בכללותו, אך יחד עם זאת יצר מגמות מתחדשות.חיזק ועיבה את הצורך בשיפורים טכנולוגיים וכלכליים אסטרטגיים משמעותיים. ואיפשר הוצאה לפועל של תוכניות מגרה חקלאיות באופן ישים ואפקטיבי.

מתחמי התערוכה עצמה כללו בין השאר :ציוד כבד מסורתי( טרקטורים, קומביינים, מכונות איסוף וליקוט גדולות, מערכות שינוע) ובצידם תצוגות של מתקני השקיה, פתרונות השקיה, חקלאיים , אזוריים ועירוניים, יבואנים ומשווקים, פתרונות היי טק לחקלאות, ביו טכנולוגיה, מיכון ופתרונות דיגטיליים, יצרני ומשווקי חומרי גלם, יועצים כלכליים-חקלאיים ועוד.


חברת IAPPONE   מהעיר קובה ביפאן  קיימת 16 שנה. הציגה בתערוכה והיא מתמחה בייבוא גרעינים ממדינות אירופאיות. אטופשאי מייאקי,  מנהל תחום היבוא בחברה:"אנחנו מתמחים בפתרונות מהירים, בתחום, לשוק היפני, גם אם מדובר במוצרים קטנים ויש לנו יכולת לתת מענה לצרכי השוק היפני בתחום הגרעינים באופן מלא. ואנחנו גם עוסקים בשיווק פתרונות גידול ממדינות שונות באירופה, דוגמת אוסטריה."


חברת טורנדו ספייס, מאוסטרליה, הציגה פתרונות של מכונות העוסקות בפיזור דשנים כימיים לעצי פרי ומטעים: פרי הדר,שדות  תותים, אגוזים. לדברי אמיליו דיאז, אחראי השיווק:" הציוד שלנו חוסך בעלויות. יש לנו מגוון גדול של מכונות בתחום(50). ואנחנו משווקים גם לאוסטרליה וגם לכל רחבי העולם."


חברת KUNG YN NANT   ממיראמר, עוסקת בייצוא  של אורז ומוצרים חקלאיים אחרים. החברה שוכנת ברנגון, הבירה. ניו מואו, מנכ"ל החברה:"אנחנו מקפידים על קשרי גומלין יציבים מאוד עם הלקוחות שלנו ברחבי העולם וזוכים להצלחה בזכות האורז המעולה שאנו מייצאים. התערוכה מהווה הזדמנות מצוינת ליצור ולארגן קשרי מסחר עם לקוחות חדשים, כי מדובר בתערוכה גדולה ואיכותית מאוד."


חברת EUROMACHINE  מונציה הציגה בתערוכה את פתרונות המיכון השונים שלה, הכוללים מרכבי מנועים לציוד חקלאי. המפעל שוכן בוונציה ומעסיק 40 עובדים. פאנטה די פייבה הוא מנהל השיווק:" אנחנו מתמחים בייצור ושדרוג מנועי דיזל ומשאבות תפעול חשמליות עבור מכלול תחומי החקלאות כולל מערכות שאיבה לשדות חקלאיים אין לנו מתחרים רבים בשוק, אנו עובדים עם לקוחות קבועים מכל רחבי העולם והמכונות שלנו נחשבות איכותיות מאוד, יעילות ובעלות טווחי פעילות לאורך זמני עבודה גדולים."


חברת KOUBOTA  מיפן, מתמחה  במכונות חקלאיות גדולות-טרקטורים, קומביינים, מכונות זריעה כאשר טווח המכונות הוא רחב היקף וכולל את מירב סוגי הפתרונות בתחום.
 על  פי המציגים, החברה נותנת את מיטב השירות ללקוחותיה בשילוב מכונות איכותיות מהדרג המוביל בתחום.


חברת FA-FA   מוורונה  קיימת כבר 50 שנה ונותנת פתרונות בתחום חיתוך סבכי עצי פרי וניקוי שטחי מטעים לסוגיהם. כולל פרי הדר , תפוחים ועוד. לחברה 15 סוגים שונים של מכונות כאשר 50% מלקוחות החברה הם מאיטליה ו50% מלקוחות החברה הם מספרד, רוסיה , קנדה וצרפת.


חברת ABRATICABD   ממילאנו עוסקת בתכנון וייצור מערכות להדברה ביולוגית בריסוס מלמעלה באמצעות רחפנים כאשר עיקר הגידולים הייעודיים לכך הם תירס, עגבניות וגידולי סויה. חלק ניכר ממוצריהחברה ייעוד לחו"ל. הרחפנים נחשבים כגולת הכותרתנ של החברה, בשל המהירות, הטכנולוגיה המתקדמת והיעילות של השימוש בהם.
בתערוכה נטלו חלק גם יצרנים ישראלים וגם משלחת מסחרית מישראל.


חברי המשלחת הביעו את הערכתם הרבה ותודתם על הביקור המקצועי המעולה ועל האירוח הנדיב
האדי שופי, מג'דל שמאס, יצרנים של מערכות ריסוס" הייתה בהחלט תערוכה מעניינת, שנתנה כמו זריקת עידוד להמשך הפעילות השוטפת בחקלאות העולמית, ולאחר שראינו את הכמות הגדולה של המבקרים הבנו עד כמה החקלאות נותרה בעצם הענף הכי חשוב עדיין כיום בעולם בכל זאת."


עומרי  רגב, מנהל היבוא בכנען פקטורי, מושב עין עירון:"מקצועיות,אירוח מכבד ומכובד בהחלט. רמת תצוגה איכותית ומעולה. בהרבה מקומות היו גם דברים מסקרנים, אולי לא תמיד חדשים כל כך, אבל בהחלט מעניינים מאוד לטובה מבחינת מיכון חקלאי לסוגיו."

גדי קירצ'וק מנהל מכירות של ציוד חקלאי:" אומנם לא היו בתערוכה הרבה חידושים, אבל הייתה בהחלט נוכחות מרשימה ומכובדת של האיטלקים וגם של מדינות נוספות. הציוד החקלאי האיטלקי, אכן מוכיח את עצמו בכל פעם בתור ציוד מוביל בתחום המכונות והתערוכה הוכיחה זאת ללא ספק. האירוח היה נדיב, נהדר, גם בתערוכה וגם מחוצה לה."


המהדורה הבאה של EIMA International כבר נקבעה ל-6 עד 10 בנובמבר 2024, אך אירוע מרכזי למכונות חקלאיות יתקיים גם בשנה הבאה, עם חזרתה של Agrilevante של EIMA, התערוכה המוקדשת למיכון גידולים באזור הים התיכון, שיתקיים במרכז הירידים בארי בין התאריכים 5 עד 8 באוקטובר 2023.

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>