הצלחה יפה לתערוכת הeima 2021 בבולוניה

התערוכה העולמית של מכונות וציוד חקלאי שהתקיימה בבולוניה בתאריכים 19-23 לנובמבר 2021 במתחם התערוכות והירידים בבולוניה חקלאיות השיגה תוצאות ראויות וטובות

התערוכה העולמית של מכונות  וציוד חקלאי שהתקיימה בבולוניה בתאריכים 19-23 לנובמבר 2021 במתחם התערוכות והירידים בבולוניה חקלאיות  השיגה תוצאות ראויות וטובות .

לתמונות לחץ כאן:

https://www.facebook.com/indexmazon.co.il

התערוכה הצביעה באופן פיזי על התגברות ממשית החשש ששרר לפני שהתקיימה , בגלל האפשרות שבשל מגפת הקורונה לא יגיעו רבים לתערוכה.
 נתונים מאושרים שפורסמו על ידי FederUnacoma ו-BolognaFiere מצביעים על 270,700 מבקרים, מתוכם 25,900 מחו"ל.  מה שמצביע על מגמה מעודדת לגבי התערוכה שתתקיים  בנובמבר 2022 ובכך תבנית התערוכה תחודש באופן שוטף.

בקידום התערוכה, ארגונה והפצתה נטל חלק פעיל מאוד ארגון ITALIAN TRADE AGENCY
( נציבות הסחר האיטלקית), שגם ארגנה באופן יסודי ומקיף את מפגשי הb2b שהתקיימו במהלך התערוכה, ותרמו  לקשרים משמעותיים בין לקוחות וספקים שונים מכל רחבי העולם. עגלות פלסטיק לסופר

העובדות המספריות בתערוכה מהוות לדברי  המארגנים, תוצאה שהופכת את EIMA לאירוע בינלאומי מוביל לא רק במגזר הספציפי של מכונות חקלאיות, אלא גם בנוף התערוכות באופן מוחלט. המבקרים הרבים שהגיעו כללו בין השאר קהל  שהורכב ברובו מאנשי עסקים המתעניינים במוצרים חדשים וברכישת טכנולוגיות המתאימות למסגרות החקלאות המגוונות ביותר. גם החלק העיוני של התערוכה היה מגוון מאוד וכלל  116 כנסים וסמינרים בנושאים טכניים וכלכליים.
יום לפני פתיחת התערוכה התקיימה מסיבת עיתונאים ובה הציגו המארגנים נתונים ייסודיים ומעניינים שסקרו הן מגמות עכשוויות ועתידיות והן התאמות של משק החקלאות העולמי, האיטלקי והאירופאי, לנוכח משבר הקורונה וכן לנוכח קשיי משבר האקלים.
המגמות הצביעו בפירוט על שינויים עתידיים הן במדיניות החקלאית העולמית בכמה מקומות בעולם והן על הכרח לאמץ כללי פעולה שונים לעתיד לבוא במשק החקלאי העולמי שאיטליה מהווה חלק משמעותי בו.

יום הפתיחה של התערוכה היה ססגוני ומעניין.  ניתן היה להיווכח בסקרנות הצמאה של מבקרים רבים שהגיעו מאירופה, דרום אמריקה ואפריקה בנוגע לחידושים הטכנולוגיים. לפתרונות ההשקיה המתקדמים. לשינויים המבניים במשקי חקלאות שמיושמים כבר כעת במקומות רבים בעולם ויהוו ככל הנראה גם מגמה מתמשכת בשנים הקרובות

במתחמים רחבי הידיים, ניתן היה לראות טרקטורים חדשניים, קומביינים מתקדמים, מערכות השקיה המתקדמות בעולם, ופתרונות שונים ליעילות בניהול משקים חקלאיים, עיבוד תוצרת גלם ושילוב חקלאות עם תחומי ייצור אחרים.

המציגים כללו מלבד מציגים מאיטליה, ומשווקים איטלקיים של יצרנים מארצות-הברית, גרמניה, סין ועוד, גם מציגים ממדינות מזרח אירופה. דרום אמריקה, אסיה וארצות הברית.

ביום הראשון וביום השני של התערוכה התקיימו מפגשים עסקיים של B2B, בין נציגים מסחריים של חברות שונות מרחבי העולם.

במפגש הראשון של נציגים עסקיים מכל רחבי העולם שהתקיים עם פתיחת התערוכה אמר  מאנילו דה סטפנו, מנהל מחלקת קשרי חוץ במשרד החקלאות כך:"התערוכה מהווה כיום פתח מחודש  ומתחדש לחידוש היחסים והקשרים החקלאיים הבינלאומיים בין איטליה למדינות אחרות בתחום המיכון החקלאי וכמובן בין כל המדינות עצמן. נוטלים כאן חלק 350 מציגים , ואני שמח לראות את העניין הגדול של כלל ציבור במשק החקלאי, באיטליה ובעולם מתעניינים בתערוכה. יש כאן שילוב משמעותי בין התדמית של איטליה כמדינה מובילה בתחום הייצור והמיכון החקלאי. פיתוח עתידי של יחסים בינלאומיים בתחום ביחד עם שיתופי פעולה אפשריים, כולל מעורבות ממשלתית משמעותית שתיתן דחיפה רבת ערך  לתחום ההשקעות החקלאיות בפיתוח ומימשק טכנולוגי בין השאר בגלל התערוכה, מציגיה ומבקריה הרבים. חשוב לציין את נוכחתם הבולטת של עיתונאים מכל רחבי העולם( כולל איטליה ) בתערוכה, 118 אנשי תקשורת הגיעו לסקר , לצלם, להסריט ולכתוב ובוודאי זאת חשיפה משמעותית מאוד ובעלת ערך חשוב."

היום הראשון, הוקדש למדינות מדרום אמריקה.
אבלרדו קאררה ה
וא יבואן ותיק מאוד ממקסיקו, מגיע בפעם השניה לתערוכה:" אנחנו מתמחים בייבוא מכונות לחיתוך שעועית, מכונות לחיתוך  וייצור תירס. ציוד לעיבודי לחץ ועזרים שונים בעיקר לגידול ועיבוד שעועית ותירס. באופן עצמאי אבלרדו עוסק בעצמו בתחום ייצור ושיווק פלפל אדום וירוק, לשוק המקומי ולייצוא. אבל עיקר ההתמחות שלו היא תחום המכונות המיובאות שאותם הוא משווק למקסיקו, מרכז אמריקה, ודרום אמריקה.
"התערוכה מהווה, מקום מפגש מצוין להיכרות עם ספקים ולקוחות אחרים מכל רחבי העולם. והצפיות שלנו זה להרחיב את מעגל השיווק שלנו לקשר עם יצרנים נוספים ולא רק בתחומי התירס והשעועית."

קאמילו ארדילה, הוא מנהל פיתוח עסקי בחברת COMERLCAIL' DE PIXCOOS מבוגוטה , קולומביה:"אנחנו מתמחים בייבוא וייצור מערכות השקיה, משאבות השקיה, משאבות לחץ לכל סוגי הגידולים( ירקות וגידולי שדה, תבואה, פירות וגידולי מטע). המפעל שלנו שוכן בבוגוטה. קיים למעלה מ50 שנה והוא ידוע שם בקולומביה ובכל רחבי דרום אמריקה, אנו ידועים באיכות הגבוהה של הטכונולוגית שאנו משווקים, בכל רחבי היבשת. זו הפעם הראשונה שאנחנו משתתפים בתערוכה, והצפיות שלנו הן בהחלט לבדוק מימוש של פוטנציאל אפשרי שלנו כיצרנים ויבואנים כאחת."

בתערוכה הציגו כמובן יצרנים איטלקים רבים.
פיאגי קורנוולה, נציג של חברת ARICHINN, מנטוואה, הנמצאת צפונית לבולוניה.
"אנחנו חברה ותיקה, הקיימת משנת 1950,  בבעלות פרטית.ההתמחות שלנו היא בייצור משאבות. פלסטיק, אלומניום וכו'. היכולת שלנו לתת מענה של טווח פתרונותרחב היקף מדבר בעד עצמו ולא רק באיטליה. אנחנו משווקים לניו זילנד, ספרד, מרבית מדינות אפריקה ומרבית מדינות דרום אמריקה.
הצפיות שלנו הן שבעקבות התערוכה יחול שינוי משמעותי של פתיחות בשוק, והוא יתרחב מבחינתנו תודות לתערוכה."

חברה נוספת, ותיקה מאוד, מארצות הברית שיש לה נציגות גדולה באיטליה היא RAIN BIRD  מקליפורניה.

טורו  טאקוזי, נציג בכיר של החברה באיטליה:" אנחנו אחת החברות המובילות בעולם בתחום מיכוני השקיה לחקלאות, הכוללים בין השאר ספרינגלרים, מערכות השקיה שונות ועוד. עם סל של 5000 מוצרים שונים ושיווק ל130 מדינות ברחבי העולם. אנחנו רשומים על למעלה מ300 פטנטים שונים
ההשתתפות בתערוכה בהחלט מהווה עבורנו קנה מידה לקידום המוצרים, לבדיקת מצב השוק החקלאי וכמובן לחיפוש ומציאה של לקוחות חדשים מכל רחבי העולם.
מבחינה זו אנו בהחלט על פתיחתה בפני הקהל הרחב, באופן פיזי ורואים בכך צעד חשוב ומשמעותי מאוד מבחינתנו."

בתערוכה הציגו באופן משולב גם 4 יצרנים טרקטורים מובילים מאיטליה שבביתן שלהם הוצגו 19 טרקטורים ומכונות חדשות שונות.
אלו כללו בין השאר:מכונה לקצירה ועיבוד של פרחי קיץ.  מכונה אוטמטית לאיסוף, ניקוי,  והפרדה אוטמטית של ירקות עיליים. ללא מגע יד אדם.
כך, גם טרקטור מתקדם וחדשני מסוגו אוטמטי ואלקטרוני המבצע ביעילות ומהירות ואיכות מירבית עבודות טרקטור הנעשות בדרך כלל במגע יד אדם.

ביום השני של התערוכה, התקיימו מפגשי B2B עם נציגי חברות ממדינות מזרח אירופה.
אדריאן יונסקו,
שהוא מנכ""ל של חברת שיתופית הכולל 7 חברות שונות והתמחותו היא ייבוא ושיווק ציוד חקלאי לסוגיו למשק החקלאי ברומניה:" התערוכה מצביעה ככל הנראה על מגמה מעודדת מאוד המאפשרת מפגשים בין לקוחות וספקים מכל רחבי העולם. מהתרשמות שלי. התערוכה השנה הלכה לכיוון של פתרונות רחבי היקף שמשרים ומאפשרים בטחון רחב יותר למגזר החקלאי העולמי.

חברת SALSKSMASH   מרוסיה היא אחת מחברות הציוד החקלאי הוותיקות והגדולות בעולם, היא נוסדה בשנת 1934,ושוכנת בעיר רוסטוב. נציגי החברה הצביעו  על כך שהתערוכה יצרה עניין רב בקרבם וגם כך התרשמו ממבקרים נוספים מכל רחבי העולם. במובן של חשיפה בפני טרנדים חדשים ושותפים עסקיים אפשריים מכל רחבי העולם.

חברת B-GROUP , מבולוניה מתמחה בייצור ושיווק מכונות לחיתוך וקצירה של ירקות וגידולי שדה., פירות( כולל אבוקדו) משווקת מלבד לאיטליה ל30 מדינות נוספות ברחבי העולם.

החברה שהציגה בתערוכה מגוון רחב של מכונותיה מתמחה בין השאר בייצור מכונות לפי דרישת לקוח, כולל קונפיגורציות שונות מגוונות. היתרונות שלה לפי נציגיה: איכות גבוהה מאוד של מוצרים. התאמה לדרישות לקוח ועלויות גמישות.

חברה נוספת הייתה חברת רוסי מבולוניה, חברה משפחתית המתמחה  בספרינגלרים, לשימוש בשדות פתוחים: ירקות, גידולי שדה, ופירות שונים. החברה מייצרת, מרכיבה ונותנת תמיכה טכנית מלאה למוצריה, לדבריה היא מבססת את הייצור דשלה על איכות, אמינות והקפדה על מוצרים עם רמה גבוה מאוד של גימור ופתרונות. מותאמים.

בתערוכה ביקרו גם אורחים מישראל ביוזמת נציבות הסחר ישראל איטליה.
דניאל כהן, מטעם הנציבות ליווה את האורחים מישראל להכרה נרחבת של התערוכה ויתרונותיה:" התערוכה הייתה בהחלט נקודת מפגש משמעותית בין יצרנים איטלקיים ליבואנים ומשווקים מישראל. זה היה חשוב לאחר תקופת המשבר הקשה של הקורונה לחדש את העניין הזה, מבחינה מסחרית ושיתופי פעולה וזה הוכח כצעד נכון ורב ערך לשני הצדדים."

חברת א.ל. טרקטורים, מעמק חפר. יהודה צרויה בעלים:" אני מכיר את התערוכה שנים רבות. יפה טוב ומכובד שהיא נפתחה השנה, למרות הקשיים הרבים והמגבלות. הוצגו כאן סוגי טרקטורים מעניינים ומתקדמים המצביעים בפירוש של מגמה מתקדמת וחדשנית של רובוטיקה ושילוביה השונים והאפשריים בתחום המיכון החקלאי.

צחי לוי, מנהל בחברת א.ל:" תערוכה מעניינת. לא גילתה דברים ייחודיים, אבל אכן רואים בפירוש את הכניסה המשמעותית ממש של תחום הרובוטיקה לייצור החקלאי ולדעתי זו מגמה שתלך ותזנק קדימה הרבה בשנים הקרובות."

רונן ורדי, יבואן ציוד חקלאי כבד מכפר תבור:" תערוכה די מעניינת. הציגה איכויות בעלות משמעות בתחום חידושים במיכון, ופתרונות כלכליים עכשוויים. אירוח מעולה לעילא ועילא, וכמובן מעודד היה לראות כל כך הרבה מציגים ואורחים מכל רחבי העולם.

"EIMA הוכיחה את עצמה היטב השנה , למרות אי ההגעה הבלתי נמנעת של מציגים ומבקרים מכמה מדינות שעדיין נמצאות במשבר בריאותי", אומר אלסנדרו מלוולטי, נשיא FederUnacoma, איגוד היצרנים האיטלקיים המארגנים את האירוע, "ו למרות הספקנות של כל אלה שרצו לדחות אותו עד נובמבר 2022. "הנתונים הוכיחו מעל לכל ספק כי צדקנו ומהדורת 2022 לא תהיה עבורנו מהדורת 'התחל מחדש' אלא ה'אישור מחדש'.  וקיום האירוע והצלחתו היפה מוכיחה זאת מעל כל ספק." קורס פיקוח בנייה

"תערוכת  EIMA  הראתה את התוצאה טובה   של יותר מהסף של  160 אלף מבקרים, כלומר כ-50% מאלה שהשתתפו במהדורת השיא של 2018 - הוסיפה סימונה רפסטלה, מנכ"לית פדר אונאקומה - בעוד נתונים סופיים מצביעים על נוכחות של 85%  מהפעם הקודמת  שלפני המגיפה, תוצאה שנראית בכל מקרה חסרת תקדים ואפילו  'מופלאה', אך במציאות היא תוצאה של עבודה רבה של המבנה, של נחישותנו להדגיש את הערך של EIMA על זירת התערוכות הבינלאומית, ושל החברות המציגות שהיו בתערוכה.

ג'אנפיירו קלזולארי, נשיא BolognaFiere, התייחס גם הוא להצלחת התערוכה: "אנו גאים במיוחד בתוצאות של EIMA 2021 המעידות על מגמה נרחבת של התאוששות כלכלית לאחר מצב החירום בשל המגיפה. אלו תוצאות שגם מדגישות את החשיבות של מגזר היי-טק  החקלאי במיוחד שהוא אסטרטגי למטרות שנקבעו במדיניות הירוקה בת זמננו. הוכח כי  לחקלאות יש תפקיד מהותי במעבר האקולוגי הזה  והמפעילים במגזר זה הם הגיבורים העיקריים. כיום, מכונות חקלאיות הן כלי חיוני על תפקיד חשוב יותר ויותר בחקלאות, כפי שהעיד האירוע. ברכות מעומק הלב לפדר אונאקומה על המחויבות הארגונית שהובילה להצלחה זו".

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>