ברגהוף - כלי בישול שמבשלים בעצמם

ראיון עם מאיה דברשווילי, סמנכ"לית בסניף הישראלי של יצרנית כלי הבישול וכלי המטבח הבלגית, ברגהוף, חושף את הפיתוחים האחרונים של החברה;

בין אלה גם כלי בישול, שממשיכים לבשל את האוכל בעצמם, גם אחרי שמכבים את הגז.

ביקור בסניף הישראלי של יצרנית כלי הבישול וכלי המטבח הבלגית, ברגהוף, חושף את הפיתוחים האחרונים של החברה; בין אלה גם כלי בישול, שממשיכים לבשל את האוכל בעצמם, גם אחרי שמכבים את הגז.

הסניף הישראלי של המותג הוקם לפני כ-12 שנה על ידי גבריאל דברשווילי, המשמש כמנכ"ל הסניף, ומאז הוא פועל כיבואן בלעדי של המוצרים בארץ. לחברה הבלגית תפריט של כ-3000 מוצרים והיא מתמחה בכלים לבישול, בכלים לבישול בריא ובכלים למטבח לשוק הפרטי ולשוק המקצועי. 

בסניף הישראלי מתמקדים בינתיים במוצרים לשוק הפרטי. אך אחד היעדים לשנים הקרובות כולל גם כניסה לשוק המקצועי עם הרחבת תפריט המוצרים בהתאם. כך חושפת מאיה דברשווילי, סמנכ"לית הסניף, בראיון עימה.

מה מייחד את כלי המטבח והבישול של ברגהוף מאלה של המתחרים?
"הייחוד הוא באיכות, בעמידות ובסטנדרטים ללא פשרות".

במה תכונות אלה באות לידי ביטוי?"האיכות באה לידי ביטוי בחומרי הגלם, בטכנולוגיות, בחדשנות, ביעילות ובעיצוב. כל המוצרים של המותג, כולל כלי הבישול, הסכו"ם או אביזרי המטבח, עשויים נירוסטה 18/10. מדובר בחומר גלם יקר, איכותי ועמיד. מעבר לחומרי הגלם קיימים מאפיינים נוספים ייחודיים לברגהוף, כאלה שפותחו בחברה ובעלי מעמד של פטנט בלעדי, כגון תחתית המורכבת מ-6 שכבות, טכנולוגיות חדשניות לבישול ירוק, לבישול בריא, לבישול ללא שמן, לבישול ללא מים וכולי".

אילו מאפיינים מובילים את כלי הבישול אותם מפתחת החברה?
"קיימים מספר מאפיינים מובילים, הנחשבים כמעין סימן היכר של החברה, ביניהם גם מרכיבי תחתית כלי הבישול וטכנולוגיית השכבות, יכולת פיזור החום והעיצובים הייחודיים והפונקציונליים. למעשה מה תהליכי הפיתוח התדירים, אותם מבצעת החברה, עומדים בלב פעילותה. במילים אחרות, החברה תמיד מנסה לשפר ולייעל את כלי הבישול ואת כלי המטבח אותם היא מייצרת, כדי להקל ולשדרג את תהליך הכנת המזון. במקביל הפיתוח בחברה מכוון גם כדי לחסוך במשאבים, כגון זמן, אנרגיה, גז, חשמל, שימוש במוצרי מזון כמו שמן ומים וכולי".

כיצד שימוש בכלים מתוצרת החברה יכול לחסוך במשאבים?
"אפשר לציין לדוגמא את סיר הנירוסטה בעל תחתית 6 השכבות, הרשום כפטנט בלעדי של ברגהוף. הסיר מאפשר בישול גם לאחר כיבוי הגז. כך, למשל, בהכנת אורז, ניתן לכבות את הגז לאחר כ-8 דקות, גם כשנשארים מים בסיר. האורז בסיר הסגור ימשיך להתבשל ללא שימוש בגז, ולאחר כרבע שעה המים יספגו באורז והוא יהיה מוכן לאכילה. זאת, באמצעות הפטנט שבתחתית 6 השכבות. למעשה, בגלל התחתית ניתן לכבות את הגז עוד לפני סיום תהליך הבישול ובכך ניתן לחסוך באנרגיה וגז".

בישול מקצה לקצה
על המדפים במתחם של ברגהוף בישראל ניתן למצוא מגוון סדרות כלי בישול מתוצרת החברה. כל סדרה מתאפיינת בתכונות ובמרכיבים שונים, המספקים מענה לצרכים העולים בתהליכי שונים של הכנת מזון. כך למשל, פיתחה החברה סדרת כלי בישול. מד הטמפרטורה מסייע למבשלים לדייק בשלבי הכנת המזון; הם ידעו בדיוק מתי להנמיך את עצמת הלהבה או להגביהה. דברשווילי מדגישה, כי תפריט המוצרים של החברה נותן מענה לכל שלב ושלב בתהליכי הכנת מזון ולכל פונקציה, מקצה לקצה. בנוסף ישנם מוצרים נוספים כמו טיימר למטבח

מלבד כלי בישול וכלי מטבח העשויים נירוסטה אפשר למצוא במתחם גם סדרות של מוצרים העשויים מיציקות אלומיניום. מוצרים מסדרות אלה נמכרים כיום בכל העולם ובחברה מציעים כלי בישול העשויים מקאסט אלומיניום בעובי של 3 מ"מ.

מה מבדל את כלי הבישול של החברה מאלה של המתחרים בתחום יציקות האלומיניום?
"גם בתחום הזה ברגהוף מבצעת פיתוח תמידי, כדי לשפר את תכונות הציפויים של הכלים. החברה מציעה כלים העשויים חומר פרמו-קרמי, להבדיל ממוצרים אחרים בתחום העשויים חומר קרמי. הפיתוח החדש מציע מוצרים העשויים מחומר שנקרא פרמו-גרין, עם תחתית ייחודית הרשומה כפטנט, לפיזור חום אופטימלי".

עוד מסבירה דברשווילי, כי המוצרים מתאימים גם למטבחים מקצועיים ושגם שפים ואנשי צוות במטבחים של מסעדות, שם עושים שימוש אינטנסיבי בכלי בישול, מגיעים לרכוש את המוצרים של המותג. "כמו כן, מגיעים אלינו לקוחות המעוניינים בכלים שיאפשרו בישול בריא ועם זאת יהיו עמידים וקלים לתחזוק ולתפעול. הם יודעים שאצלנו המוצרים והשירות יספקו מענה לכל הצרכים שלהם. כך, לדוגמא, אנו נותנים אחריות של 30 שנה על הנירוסטה".

בישול מעוצב
בחברה מועסקים מעצבי מוצר שאחראים על שילוב עיצוב ייחודי בפיתוח המוצרים. דברשווילי מעידה, כי "בארץ התחום מפותח פחות והמודעות בשלבי צמיחה. בחוץ לארץ יש מודעות גבוהה יותר לשמו של המעצב שעיצב את המחבת או הסיר לבישול".

איזו סדרה אותה מייצרת החברה בולטת במיוחד בעיצובה?
"אחת הסדרות החדשות אותה אנו מציעים היא ניאו. מדובר בכלי בישול המתאפיינים בעיצוב עכשווי, בקווים חלקים ונקיים. בין התכונות המייחדות את הסדרה גם עיצוב מכסה שהופך לחלק מהסיר עצמו. זאת, באמצעות שימוש בקווי מתאר זהים באזור ידיות האחיזה של הסיר. כמו כן הסיר כולל משפך, המאפשר ניקוז של נוזלים במהלך הבישול, מבלי ללכלך כלי נוסף, כגון מסננת. כך תהליך הבישול הופך קל, מהיר, יעיל וחסכני בניקיון, חומרי ניקוי ומים". 

אילו סדרות כלי בישול מובילות את הפעילות שלכם?
"הסדרות המובילות, לדעתי אפילו בחברה עצמה, הן זינו והוטל-ליין. מדובר בעיצוב מסורתי שכל הלקוחות אוהבים וחוזרים אליו. למעשה ניתן לומר, שעם כל הפיתוחים והטכנולוגיות החדישות שברגהוף מציעה, יש לקוחות רבים שימשכו דווקא למוצרים מהסדרות האלה. את סדרת הוטל-ליין מאפיינת תחתית העשויה 4 שכבות. כלי הבישול בסדרת זינו מתאפניים בתחתית של 6 שכבות והם גם העבים ביותר מבין הכלים אותם אנו מציעים, עם נירוסטה בעובי 1 מ"מ. לסדרה ידיות חלולות שאינן מתחממות ומאפשרות אחיזה נוחה כשהסיר עצמו חם. כמו כן, הסדרה מציעה עיצוב מיוחד של מכסה, אותו ניתן להניח על הידית במהלך הבישול. המכסה עוצב בשילוב מעין כיס, שאוגר את טיפות הנוזלים שנצברו עליו במהלך הבישול. כך הנוזלים לא מטפטפים על הכיריים או על משטח עבודה שמסביב".

איפה אפשר לרכוש את המוצרים?
"את כל המוצרים ניתן לרכוש אצלנו במתחם הסניף הישראלי של ברגהוף באשדוד ובאתר האינטרנט שלנו. כמו כן, במספר מצומצם של חנויות המציעות מוצרים נבחרים בלבד, אך לא את כל המגוון שאנו מציעים באשדוד".  

האם מחירי מוצרי המותג בארץ זהים לאלו הנמכרים בשאר העולם?
"המחירים נקבעים על ידי החברה והם קבועים פחות או יותר בכל העולם, בכפוף לתנאי היבוא והמכס בכל מדינה ומדינה".

מהם היעדים לשנים הקרובות?
"היעד המרכזי הוא להגיע עם המוצרים שלנו לכל מטבח בישראל. במקביל, מסתמן יעד נוסף, עם כניסה לתחום המגזר המוסדי והמקצועי והרחבת תפריט המוצרים שלנו למגזר זה".

ברגהוף ישראל. אבן עזרא 19/25, אשדוד | 08-8543766 | berghoff.co.il

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>