סיכום תערוכת ישראפוד

לפים רבים של מבקרים הגיעו במשך שלושת ימי תערוכת ישראפוד ה35 שהתקיימה במרכז הירידים בתל אביב בתאריכים 27-29 לנובמבר

אלפים רבים של מבקרים הגיעו במשך שלושת ימי תערוכת ישראפוד ה- 35 שהתקיימה במרכז  הירידים בתל אביב בתאריכים 27-29  לנובמבר.
סממנים בולטים בתערוכה היו השנה: ציוד המטבח וחידושיו. טרנד מזון הבריאות. קמחים ובצקים מסוגים שונים. גבינות מיובאות. מציגי חו"ל.
כמה חברות הציגו חידושים מעניינים מאוד.

לתמונות לחץ כאן


חברת מילוא קירור, השיקה בתערוכה מקרר עישון בשר תוצרת חברת TAKNA, מאיטליה.
המקרר הוא בעל תכולה של 500 ליטר. עם טמפרטורה מיוחדת לעישון בשר של 1.5 מעלות. פנים המקרר מורכב מניירוסטה איכותית. תאורה מחמיאה לבשר. מד לחות ומד מיוחד לבקרת תאורה.
המקרר ייעודי לכל סוגי החלקים בבשר בקר.  קהל היעד: איטליזים, מסעדות,  חברות קירור מזון.


חברת קיטשן ליין, מפתח תקווה, השיקה בתערוכה כמה מוצרים
הראשון- רובוט לחיתוך וצליה של שווארמה. היתרונות שלו על פי החברה: חסכון בכוח אדם, קטן מימדים. פונקציות חיתוך רחבות. הרובוט ייעודי לשווארמיות ולמסעדות.
המוצר השני הוא רובוט להכנת סושי. תוצרת יפן.  היתרונות שלו: אוטומטי, הכנה אוטומטית בלחיצת כפתור. מקצר תהליכי ייצור. בעל חיישן מדוייק להכנת הסושי. מתאים לסושיות. בתי מלון, מסעדות.
בתערוכה נכח ניקולה סאבין, שהוא המנהל לאזור הים התיכון, של חברת לנוקס שקיטשן ליין מייצגת אותה.
ניקולה סאבין:" אנו מאוד מרוצים משיתוף הפעולה הפורה והטוב ביננו לבין חברת קיטשן ליין בישראל. התוצרת שלנו המשווקת כאן הכולל בעיקר תנורים לאפיה לירקות, בשר, דגים, מאפים, זכתה וזוכה להצלחה גדולה בשוק בישראלי, ועל כך אנחנו בהחלט מברכים והרבה".


קפה אל' נחלה משפרעם השיק בתערוכה שני מוצרים.
קפסולות של קפה אספרסו. וקפה שחור בקפסולות ( עם הל ובלי הל).
לדברי החברה ,מדובר במוצרים שחסכוניים בהכנה ובעלי ארומה וטעם ייחודיים.
המוצרים החדשים מתאימים לבתי קפה, ומשרדי ארגונים שונים.

חברת קונסק המתמחה בייבוא ושיווק מוצרים למטבח המוסדי הכולל בעיקר חומרי ניקוי מקצועיים ואיכותיים.
אך גם מוצרים נוספים כגון: מדי טמפרטורה, שעוני עצר, בקבוק לחיץ ועוד. אותם הציגה בין היתר. 


חברת נפטון מוצרי מזון מבאר שבע,  השיקו בתערוכה 3 חליטות שונות לתה, מבוססי צמחים ותבלינים
הראשון- חליטות אהבה העשויים מפפאיה, היביסקוס,\ אננס.
השני-חליטות סחלבים, העשויים מקנמון, ג'ינג'ר, ורדים, פירות יבשים ותבלינים.
השלישי-חליטות תפוח וג'ינג'ר המורכבים מתפוח, ג'ינג'ר ותבלינים.
קהל היעד הוא הקהל המוסדי של בתי מלון, מסעדות, רשתות בתי קפה.
המוצר השני הוא חטיפים הודיים מבוססי קמח תירס ותבלינים, נטולי גלוטן.
במגוון טעמים ומותאמים כחטיפים לפאבים, ולאירועי השקה ארגוניים, שונים.


חברת קמח שטיבל מחיפה, השיקה בתערוכה קמחים ייעודיים לפיצות ופסטות העשויים מחיטת דורום.הקמחים הם מתוצרת איטליה וייעודיים לפיצות ופסטות לרשתות פיצה ומסעדות.
כמו כן השיקה החברה קמח ביתי הנקרא שטיבל 15 הייעודי להכנת פיצות ופוק'צות בהכנה ביתית.


מקרב מציגי חו"ל בלט גם הביתן המיוחד מלטביה של חברת בלאטיסי , חברת ענק המייצרת גבינות מסוגים שונים ובטעמים מגוונים.

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>