הצלחה בענבי ציון

חברת ענבי ציון נוסדה בשנת 1973 על ידי משפחת זלצר וממוקמת באזור תעשיה אשקלון. החברה נמצאת בבעלות משותפת של תנובה ושל אלכס זלצר ומעסיקה כ-75 עובדים. ענבי ציון מובילה בייצור חומרי גלם עבור תעשיית המזון, מומחית בפיתוח מוצרים ותהליכי ייצור מתקדמים

חברת ענבי ציון נוסדה בשנת 1973 על ידי משפחת זלצר וממוקמת באזור תעשיה אשקלון. החברה נמצאת בבעלות משותפת של תנובה ושל אלכס זלצר ומעסיקה כ-75 עובדים. ענבי ציון מובילה בייצור חומרי גלם עבור תעשיית המזון, מומחית בפיתוח מוצרים ותהליכי ייצור מתקדמים.

אלי מרקובצקי,  הוא סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברה,  הוא בן 39, נשוי+1 ומתגורר רחובות.

אלי הוא בעל תואר ראשון ושני במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה. הוא בעל ניסיון עשיר של מעל 13 שנה בתחום המזון וביצע במגוון תפקידים בתחום המכירות והשיווק, החל מניהול פעילות הסחר והשיווק של חומרי גלם לתעשייה בחברת פרוטרום דרך ניהול הפעילות בשוק המוסדי והתעשייתי בחברת גלעם אריזות.

 

מה הם היתרונות/החוזקות של ענבי ציון בשוק המקצועי ?

אקדחי מחירים

"החוזקות שלנו הן :

א.      התאמה מיטבית – אנחנו מתאמים את עצמנו לכל לקוח ומבינים לעומק את הצרכים המיוחדים שלו, כך אנחנו מצליחים לפתח את המוצר המתאים ביותר עבורו.

ב.       פיתוחים מתקדמים – מחלקת הפיתוח שלנו מונה 6 מומחים של טכנולוגים וקונדיטורים שכל הזמן עסוקים בללמוד ולפתח תחומים ומוצרים חדשים לטובת הלקוחות.

ג.        שיתוף פעולה מירבי – אנחנו מפתחים מערכות יחסים של נאמנות, שותפות בעשייה, חיבור ושייכות.

ד.       איכות ללא פשרות – המוצרים שלנו עוברים בקרת איכות במעבדות המקצועיות שלנו ובמידת הצורך גם במעבדות חיצוניות על מנת לוודא שהלקוח מקבל את המוצרים האיכותיים ביותר".

מה הם מוצרי הדגל שלכם ?

"סדרות המוצרים שלנו כוללות מליות פרי וירק, ממרחי פרי, תוספות פרי, קונפיטורות, קרמים, פירותמוכנים, רטבים, פירות מסוכרים וציפויים.

מוצרי הדגל שלנו הם:

1.       בסדרת הקרמים  שלנוניתן למצוא קרם בטעם שוקולד בעל מרקם מיוחד המתאים לשימוש ברוגעלך ושומר על טעם עסיסי ומרקם עשיר.

2.       בסדרת המליות יש לנו מילוי פיצה בטעם עשיר וקרמי שמתאים במיוחד לשנק פיצה וניתן להשתמש בו גם כרוטב על בצק פיצה.

3.       בסדרת תוספות הפרי השקנו 4 בסיסי פירות פרימיום המשדרגות כל קינוח ומוסיפות לו טעם, צבע ותוספת פרי רעננה".

אלי מביא כדוגמא פרוייקטים מרכזיים של ענבי ציון מהשנה האחרונה שזכו להצלחה גדולה מאוד בקרב לקוחותיה :

 

ענבי ציון וגלידות פלדמן

 

בקיץ האחרון גלידות פלדמן  השיקו סדרת גלידות שייק מפנקת הנותנת מענה לעולם בריאות חדש עם ערך בריאותי גבוה.

הסדרה החדשה מכילה מחיות פרי שפותחו במיוחד עבור המוצרים ובהתאם להגדרת הפרויקט על מחלקת פיתוח המוצרים של גלידות פלדמן ובשיתוף פעולה הדוק עם מחלקת הפיתוח של ענבי ציון.

כרמית כהן, מנהלת תחום תעשיה בענביציון: "העבודה המ שותפת עם יפה בן מנדה, מנהלת הפיתוח של גלידות פלדמן, הייתה מרתקת ומאתגרת. מדוברב פרויקט חדשני

שצריך לענות על הפן הבריאותי אך בשום פנים ואופן לא לפגוע בתחושת הפינוק וההנאה וזו כידוע משימה לא פשוטה.יחד עם זאת, לאחר מספר חודשים של פיתוח אינטנסיבי הצלחנו לתת מענה לאתגר וכפי שכבר ברור לכולם, מדובר בסיפור הצלחה לא רגיל."

כבוד לעוגת השמרים של אנג'ל

 

כחלק מהשקעה המתמדת של מגדניית אנג'ל בחדשנות והצעת מאפים ועוגות איכותיות לקהל הצרכנים החליטו לאחרונה בחברה לשדרג את קרם השוקולד בעוגת השמרים המובילה שלה.

קרם השוקולד המשודרג פותח ביחד עם הצוות המקצועי של מגדניית אנג'ל ומחלקת הפיתוח של ענבי ציון תוך מטרה לשמור על הטעם הוותיק עם שיפור העסיסיות של העוגה לאורך חיי המדף שלה.

כרמית כהן, מנהלת תחום תעשיה בענבי ציון : "מדובר על אחד מהפרוייקטים המורכבים ביותר שהובלתי בשנה האחרונה. לבצע שינוי במוצר וותיק ומוביל זו משימה מאוד רגישה ונדרש לבצע אותה בזהירות ובאחריות.

על הפיתוח והניסיונות של קרם השוקולד עבדתי בצמוד לצוות המקצועי של אנג'ל עם שמואל גולדברג, מנהל הרכש, מיכל ברימר, מנהלת הפיתוח ונחשון גולדמן, יועץ האיכות של החברה. ביחד פיתחנו קרם השוקולד מעולה שמסופק לאנג'ל

במיכלי נירוסטה של 900 ק"ג ומוזרם ישירות לקו הייצור החדיש של החברה ומעבר לשדרוג העוגה מדובר גם שיפור תפעולי משמעותי וחיסכון בעלויות".

 

רוטב פיצה איטלקי משובח עם מאפה נאמן

 

הצמיחה המהירה של רשת נאמן בשנים האחרונות מחייב אותה להמשיך ולשמור על אותו סטנדרט גבוה של מוצרים אך לתת מענה תפעולי לסניפי הקצה המתרבים שלה.

מכאן עלה הרעיון לפתח עבור מאפה נאמן רוטב פיצה איטלקי משובח שיסופק לסניפי הרשת וגם ישמש את המפעל בייצור מאפי השמרים הייחודיים שלו.

כרמית כהן, מנהלת תחום תעשיה בענבי ציון : "מדובר בפיתוח מיוחד עם סדרת מליות הירקות החדשנית שלנו. הצלחנו לייצר עבור נאמן רוטב פיצה איטלקי משובח באריזות קטנות המותאמות למשלוח לסניפי הרשת.

הפיתוח של הרוטב נעשה מול בוקי נאמן, הבעלים, וראאד עודאללה, מנהל הייצור והפיתוח, ונותן מענה תפעולי מושלם תוך שמירה על אחידות מוצר, שמירה על איכות המוצר ומתן חיי מדף ארוכים.

מכאן השאיפה של ענבי ציון היא להמשיך ולהציע לשוק המקצועי פתרונות של מוצרים איכותיים באריזות נוחות ומותאמות לצרכי הלקוח.   

 

מכאן השאיפה של ענבי ציון היא להמשיך ולהציע לשוק המקצועי פתרונות של מוצרים איכותיים באריזות נוחות ומותאמות לצרכי הלקוח.   

האם ישנם מהלכים עתידיים שאתה מוביל כעת ?

אני מוביל כעת 3 מהלכים גדולים שלדעתי יובלו להמשך הצמיחה של החברה ולשינוי גם על שוק המזון הישראלי :

1.      הובלת תהליך מיתוג מחדש של החברה ובתוכו גם הקמת אתר אינטרנט מתקדם וייחודי מסוגו בארץ.

2.      החדרת מותג אירופאי מוביל בתחום ה-Patisserieלישראל בליווי קונספט שיווקי מהפכני.

3.      פיתוח סדרת מליות ירק איכותית לשוק התעשייתי והמקצועי.

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>