בטעם בקטו פלייבורס

בראיון עמו מספר מוטי כהן, הבעלים של חברת בקטו פלייבורס ישראל, על היתרונות של מוצרי החברה

לפני שלוש שנים הפך מוטי כהן לבעלים ולמנכ"ל של חברת בקטו פלייבורס ישראל, המשמשת כנציגות הרשמית בארץ של יצרנית התמציות הטבעיות למזון, חברת בקטו פלייבורס האמריקאית. בשיחה קצרה עמו מספר כהן על היתרונות של מוצרי החברה ומסביר מדוע כתוב על התוויות 'תמציות טעם' ולא 'תמציות טבעיות'.

על טעם וריח
החברה האמריקאית פועלת מזה כ-15 שנה ומייצרת תמציות טעם וריח טבעיות למזון. מוצרי החברה משווקים בארץ מזה כ-11 שנה, כאשר בשלוש השנים האחרונות מנהל כהן את החברה,תמציות טעם המשמשת כנציגות הרשמית של המותג האמריקאי בישראל.

בתפריט המוצרים שכהן מייבא לארץ אפשר למצוא שלוש קטגוריות: תמציות טעם וריח טבעיות למזון בעשרות טעמים, מקלות וניל ומקלות וניל טחונים. המוצרים מיוצרים במפעל החברה בארצות הברית ומיובאים לארץ על ידי כהן באריזות המקוריות, שנסגרו הרמטית במפעל האמריקאי. הם משווקים בשווקים המוסדי והפרטי, ומשמשים את כל מי שעוסק בייצור מזון ומשקאות, לרבות שפים, קונדיטורים, אופים, יצרני גלידות, מפעלי מזון ועוד.

מאילו יתרונות נהנים לקוחות החברה?
"בין היתרונות המרכזיים נמצא מגוון הטעמים. אנו מציעים את המגוון הרחב ביותר של טעמים הקיים בארץ. כך הלקוחות שלנו נהנים מהאפשרות למצוא את כל הטעמים הדרושים להם אצל ספק אחד".

אילו מאפיינים מבדלים את התמציות של החברה מתמציות אחרות הזמינות בשוק?
"בין המאפיינים המבדלים את התמציות שלנו מאחרות, האיכות והטעם. אי אפשר למצוא מגוון טעמים ואיכות גבוהה כאלה בחברות אחרות: תות השדה, הבננה, התפוז, הווניל ושאר הטעמים,חומרי גלם לאפיה מיוצרים באופן המשמר את איכותם. מדובר במוצרים הטעימים ביותר והאיכותיים ביותר בשוק. לדוגמא, מקלות הווניל הטחונים שלנו הם מקלות שלא עברו מיצוי (השריה באלכוהול), ואינם מכילים רק את הזרעים של הווניל, אלא גם את הקרום שעוטף אותם ובו נמצאים מרבית הטעם ועשרות הארומות המפתחות את טעמי המזון. התמציות שלנו טבעיות לחלוטין ומיוצרות ללא גלוטן וללא סוכר. חשוב לציין, כי המוצרים מיובאים לארץ ומשווקים באריזות מקוריות וללא התערבות כלל. יש בשוק יבואנים ומשווקים שנוהגים לפתוח את המוצר ולדלל אותו".

מדוע לא מצוין על התוויות הכיתוב 'תמציות טבעיות'?
"על פי התקנות של הרשויות האמריקאיות להגדרת מוצר, התמציות מוגדרות כ'תמציות טבעיות'. אך על פי החוק בישראל אין אפשרות לרשום על התוויות 'תמציות טבעיות', אלא רק 'תמציות בטעם'. לכן על התוויות כתוב 'תמציות בטעם', כפי שמגדיר החוק".

איך אתם מתמודדים עם תחרות?
"התחזקות הטרנד הבריאותי בעולם והעליה במגמת צריכת מזון בריא ואיכותי יותר משחקות לטובתנו. הביקוש למוצרים שלנו גבוה, משום שהם טבעיים לחלוטין, נטולי גלוטן ונטולי סוכר, ובכך נותנים מענה ליצרני מזון המעוניינים לייצר ולספק לצרכנים מזון בריאות איכותי". אבי שמש

איזה מוצר מוביל את המכירות?
"תמציות הווניל מובילות את המכירות ואחריהן מובילים מקלות הווניל ומקלות הווניל הטחונים".

ספר על הדבר הבא.
"במפעל החברה בארצות הברית עובדים תמיד על פיתוח של עשרות מוצרים חדשים לענף המזון. אנחנו מתעתדים לשלב את המוצרים החדשים בתפריט המוצרים שמשווק בארץ ולהמשיך להרחיב את הפעילות של נציגות החברה בישראל".

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>