10% עליה במחירי משקאות האלכוהול

מחירי המשקאות האלכוהוליים עלו ב-10% ומחירי הפירות הטריים ב-6.6%. סקירת מחירי מזון חודשית

מחירי המזון עלו ב-0.4% בחודש יולי 2013 בהשוואה לחודש יוני 2013. מדד המחירים הכללי לצרכן עלה ב-0.3 אחוז.

עליות משמעותיות נרשמו בסעיף המשקאות האלכוהוליים ב-10%, בסעיף הפירות הטריים ב-6.6%, בסעיף העופות ב-3.9%, בסעיף הירקות והפירות ב-3.3%, הירקות הטריים ב-3.1%.

עוד יצוין, כי המדד ללא ירקות ופירות עלה ב-0.3, המדד ללא דיור עלה ב-0.1 אחוז והמדד ללא אנרגיה עלה ב-0.4 אחוז. מתחילת השנה עלו המדד הכללי ב-1.6 אחוזים, המדד ללא ירקות ופירות ב-1.4 אחוזים, המדד ללא דיור ב-1.3 אחוזים והמדד ללא אנרגיה ב-1.7 אחוזים.  

בשנים עשר החודשים האחרונים, יולי 2013 לעומת יולי 2012, עלו המדד הכללי ב-2.2 אחוזים, המדד ללא ירקות ופירות והמדד ללא אנרגיה ב-2.1 אחוזים, כל אחד והמדד ללא דיור ב-2.0 אחוזים.

על פי נתוני המגמה לתקופה שבין אפריל 2013 ליולי 2013, קצב הגידול השנתי של מדד המחירים לצרכן הגיע ל-2.1%, של המדד ללא דיור הגיע ל-1.5% ושל המדד ללא ירקות ופירות וללא דיור הגיע ל-0.6%.

התייקרו במיוחד: משקאות חריפים וליקרים (ב-35.0 אחוזים), בשר חזיר (ב-7.5 אחוזים), חלבה (ב-5.3 אחוזים), בצק ומוצרי בצק קפואים (ב-4.6 אחוזים), עופות (ב-3.9 אחוזים), קפה נמס (ב-3.2 אחוזים), שימורי דגים (ב-3.0 אחוזים), טחינה (ב-2.1 אחוזים), עוגות מוכנות (ב-2.0 אחוזים), ופלים (ב-1.5 אחוזים), תחליפי בשר ועוף מוכנים (ב-1.2 אחוזים), קניות בקיוסקים (ב-1.2 אחוזים), חומץ, חרדל ורטבים (ב-1.1 אחוזים), אורז (באחוז אחד) ובשר בקר קפוא (באחוז אחד).

הוזלו במיוחד: חטיפים מלוחים (ב-7.1 אחוזים), אטריות, ספגטי וכולי (ב-5.8 אחוזים), תה (ב-5.3 אחוזים), דגים טריים (ב-3.0 אחוזים), קמח לבן (ב-2.9 אחוזים), עוגיות וביסקוויטים (ב-2.7 אחוזים), שוקולד (ב-2.6 אחוזים), נקניק, פסטרמה ונקניקיות (ב-2.5 אחוזים), מוצרי דגים מוכנים (ב-2.5 אחוזים), גבינות למריחה (ב-1.8 אחוזים), דגים קפואים (ב-1.5 אחוזים), בשר בקר טרי (ב-1.4 אחוזים), משקאות קלים לא תוססים (ב-1.2 אחוזים) וקקאו (ב-1.1 אחוזים).

מדד מחירי הירקות והפירות עלה ב-3.3 אחוזים. מדד מחירי הפירות הטריים עלה ב-6.6 אחוזים ומדד מחירי הירקות הטריים עלה ב-3.1 אחוזים. מדד מחירי הפירות המשומרים והיבשים עלה ב-0.6 אחוז ומדד מחירי הירקות הקפואים, הכבושים והמשומרים עלה ב-0.2 אחוז.

מבין הפירות הטריים התייקרו במיוחד: דובדבנים (ב-27.8 אחוזים), בננות (ב-27.6 אחוזים), לימונים (ב-27.3 אחוזים), אפרסקים (ב-7.9 אחוזים), תפוזים (ב-7.6 אחוזים) ותפוחי-עץ (ב-6.9 אחוזים).

הוזלו במיוחד: מלונים (ב-19.1 אחוזים), מנגו (ב-16.8 אחוזים), שזיפים (ב-14.5 אחוזים), אגסים (ב-3.0 אחוזים), אבטיחים (ב-2.0 אחוזים) וענבים (ב-1.2 אחוזים).

התייקרו במיוחד: ברוקולי (ב-15.4 אחוזים), גזר (ב-14.8 אחוזים), עגבניות (ב-7.4 אחוזים), חסה (ב-5.9 אחוזים), שעועית טרייה (ב-5.9 אחוזים), תפוחי אדמה (ב-4.5 אחוזים), בצל (ב-4.5 אחוזים), פלפלים (ב-4.0 אחוזים), כרובית (ב-3.6 אחוזים), מלפפונים (ב-2.2 אחוזים), ירקות לתיבול (ב-1.9 אחוזים) וכרוב (ב-1.4 אחוזים).

מבין הירקות הטריים הוזלו במיוחד: דלעת (ב-11.6 אחוזים), פטריות טריות (ב-8.4 אחוזים), חצילים (ב-4.4 אחוזים), ירק עלים (ב-2.5 אחוזים), קלחי תירס (ב-1.5 אחוזים), צנון וצנונית (ב-1.2 אחוזים) ושום (ב-1.1 אחוזים).

מבין הירקות והפירות המעובדים התייקרו במיוחד: צימוקים (ב-16.5 אחוזים), ירקות משומרים (ב-1.8 אחוזים), שקדים (ב-1.5 אחוזים), גרעינים לפיצוח (ב-1.4 אחוזים) וירקות כבושים (ב-1.2 אחוזים).

הוזלו במיוחד: פירות משומרים (ב-2.1 אחוזים), פירות יבשים (ב-1.5 אחוזים) וירקות קפואים (באחוז אחד).

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>