מזון על המסך

מסכי וידאו שטוחים, המתפקדים כשלטים דיגיטלים חכמים, נמצאים כעת בכל רשת שיווק מזון וכמעט ליד כל קופה. השלטים הדיגיטלים מציעים טכנולוגיה מתקדמת, בשירות המטרות השיווקיות של בעלי העסק ומסייעים לצרכני המזון לעמוד בסבלנות בתור ולרכוש עוד קרואסון עם השוקו.

מסכי וידאו שטוחים, המתפקדים כשלטים דיגיטלים חכמים, נמצאים כעת בכל רשת שיווק מזון וכמעט ליד כל קופה. השלטים הדיגיטלים מציעים טכנולוגיה מתקדמת, בשירות המטרות השיווקיות של בעלי העסק  ומסייעים לצרכני המזון לעמוד בסבלנות בתור ולרכוש עוד קרואסון עם השוקו.

אינספור אפשרויות עומדות בפני צרכני מזון והתחרות על כיסו של הצרכן בשיאה. כולם מנסים להתבלט, להפגין חדשנות ולספק מוצרים בעלי ערך מוסף. בהמשך לכך בשנים האחרונות ניתן לפגוש בשלטים דיגיטלים בלא מעט רשתות שיווק מזון. הם בדרך כלל מוצבים באזור הקופות או בצמוד להן, ומשמשים כלי שיווקי פופולרי. ברוב המקרים השלטים הדיגיטליים מציגים מוצרים שבמבצע, מסרים שיווקים ושאר פרטי מידע אטרקטיביים.

מודעות של 66% לשילוט דיגיטלי
הטרנד החל עם חידוד ומיקוד הצורך של בעלי עסקי מזון להתבלט. השלטים הדיגיטלים מאפשרים ללכוד את תשומת ליבו של הצרכן, באמצעות מסרים ויזואליים אטרקטיביים. יתרונות נוספים עולים גם בתחום השירות ללקוח. בעלי עסקי המזון הבינו, שמשום שריצפת המכירה יקרה מאוד, הם חייבים לספק שירות לכמה שיותר לקוחות בפרק זמן קצר. זאת ניתן לעשות על ידי קיצור הליך קבלת ההחלטות אצל הלקוח: הלקוח רואה מולו את המוצרים, את המחירים השונים ואת המבצעים. זאת תוך שהוא נהנה מחוויית קניה דינמית ומעוררת. מהצד השני של הדלפק, הקמעונאי, מקבל אפשרות לקדם מוצרים מובילים ורווחיים יותר.

מסקר שערכה חברת מחקרי השוק נילסן, עלה, כי המודעות למסכי שילוט דיגיטלים בנקודות מכירה נמצאת במגמת עליה מתמדת וכי המודעות להם בקרב הצרכנים עומדת כיום על 66%. זאת בהשוואה למודעות לסוגי מדיה אחרים בנקודות מכירה, העומדת על 25%. הסקר הוזמן על ידי ההתאחדות האירופית לפרסום חוצות והוא התמקד בבחינת המודעות ותשומת הלב המוקדשים למסכים, בבחינתהמודעות לתכנים המוצגים ובבחינת הגישה הכללית של הצרכנים לנושא.

מהסקר עלה גם, כי השילוט הדיגיטלי מושך את עיקר תשומת הלב באזור הקופות, כי לצרכנים יש תגובות חיוביות לשימוש באמצעי הפרסום הזה וכי השימוש במסכים התגלה כאפקטיבי. כך, כ-80% הבחינו בפרסום הדיגיטלי וחשוב מכך: היתה לכך השפעה חיובית ברורה ומיידית על מכירות  המוצרים שפורסמו על מסכי הווידאו בחנויות. 60% מהמשתתפים הודו, כי רכשו מוצר אחרי שראו אותו על מסך בחנות וכי הפרסום יצר אצלם רצון לקניה. מעבר לכך, המודעות של הצרכנים שהבחינו במסכי התצוגה, למותגים ומוצרים, היתה גבוהה משמעותית מאשר אצל אלה שלא הבחינו במסכים.

תרומה ברורה למכירות
במקומות בהם מטמיעים מסכים כחלק מהאווירה הכוללת, התהליך מערב צוות עיצובי מקצועי שמתאים את המסכים ותכניהם לעיצוב הכולל של המקום. כך המסכים הופכים לחלק שנשתל במקום בכוונה. בתהליך אף מעורב בדרך כלל הצוות השיווקי של העסק, המשתף פעולה עם הצוות של החברה המטמיעה את פתרון השילוט הדיגיטלי, שאמורה לדאוג שהמראה והתחושה יהיו צמודים לערכי המותג. כך ההטמעה אף עמוקה יותר והתכנים שעל המסך תואמים בצבע ובעיצוב לעיצוב המותג עצמו.

לשילוט הדיגיטלי יש תרומה ברורה למכירות ולקידומם של פריטי מזון ומשקה. האפקט מיידי: העובדה שבשטח מוגבל בהיקפו ניתן להכניס אינספור תכנים מתחלפים, שעליהם ניתן לשלוט בבקרה מרחוק באמצעות הרשת, הופכת אותם לכלי עבודה נוח ויעיל שבהרבה מקרים אף משחררת את העובדים בשטח מהתחזוקה השוטפת של המערכת.

התאמה לתנאים המשתנים בשטח
השילוט הדיגיטלי לוקח בחשבון את כל מרכיבי התנאים המשתנים בשטח ובונה מערך פרסום שמתחשב בשעות היום, ביום בשבוע, בקהל הלקוחות ובמוצרי העסק. השילוט הדיגיטלי מאפשר למנהלי הסניפים לנהל מסעות קידום מכירות והצעות ייחודיות ממוקדות לקוח על גבי מסכי הקופה. כמו כן, מתאפשרת שליטה מרחוק בהעברה וניהול התכנים. כלומר, מנהל החנות יכול בקלות רבה לבחור מטרות שיווקיות מדויקות ולהתמקד בהן, תוך התחשבות בצרכי החנות ולשנות בזמן אמת את תכני קידום המכירות בהתאם למתרחש בשטח. ברגע שמתחיל לרדת גשם בחוץ, מנהל הסניף יכול להחליף את התכנים על המסכים בלחיצת כפתור ולהציע מבצע המתאים למזג האוויר.

היכולת לחלק את היום לפי מסרים שונים לאורך היום היא תכונה של המערכת, המאפשרת לקמעונאי לייצר תועלת משמעותית, על ידי הגדלת היקף המכירות של מוצרים רלוונטיים. כמו גם היכולת לנהל את התוכן בצורה דיפרנציאלית בין סניפים שונים. היכולת לעדכן תוכן באופן מיידי, לעומת הצורך בהדפסת שילוט סטטי, מייצרת תועלת גבוהה של זמן תגובה לשוק וכתוצאה מכך הגדלת מכירות.

אחרי שבעל העסק מבין את הצורך ביצירת בידול חווייתי עבור הלקוח ואת הרווח שלו מכל הסיפור, השלב הבא הוא להבין כיצד הטכנולוגיה משפיעה על הלקוחות ועל הציפיות שלהם. כיום, בעלי עסקים בענף המזון נדרשים לשאול את עצמם מהו הערך המוסף של השימוש בטכנולוגיה. חלק מערך זה הוא האפשרות לניהול את קידום המכירות באופן אינטואיטיבי, פשוט, גמיש ומהיר, מתוך מסד הנתונים הקיים של בית העסק.

 

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

הצעד הראשון להצלחה >>

פייסבוק עסקי

לא הגיע הזמן לעשות כסף מפייסבוק?
תן לנו לבנות לך דף עסקי בפייסבוק,
לנהל אותו ולחשוף את העסק שלך
לאלפי עיניים נוספות

הצעד הראשון להצלחה >>
בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את התקציב - אנחנו נביא
אותך לדף ראשון!

בוא נתחיל >>
לקוחות נבחרים בקידום >>

קידום אורגני בגוגל

מאות לקוחות מרוצים לא טועים!
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך קדימה ולהביא אותך
לדף הראשון בגוגל

לקוחות נבחרים בקידום >>
אתרים לדוגמא >>

בניית אתרים רספונסיבים

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין מערכת ניהול ועיצוב מרהיב
ואישי לכל אתר

אתרים לדוגמא >>