אסטרטגיה קולינרית או קולנריה אסטרטגית

אקדמיה קולינרית לחיזוק אסטרטגיית חוויית הקניה, וסניף חמישי לחיזוק אסטרטגיית ההתרחבות. הכתבה הבאה מספרת על המהלכים האסטרטגיים המובילים את רשת לגעת באוכל

שהשקיעה לאחרונה 4 מיליון ₪ בהקמת סניף חמישי בבאר שבע. צביקה קרובי, מבעלי הרשת: "זאת בעקבות זיהוי צורך גובר בקרב הציבור למרכז קולינרי המאגד תחת קורת גג אחת חוויית קנייה קולינרית שלמה.. ואקדמיה".

רשת המרכזים הקולינריים, לגעת באוכל, ממשיכה להשקיע באסטרטגיית ההתרחבות והשיקה לאחרונה סניף חמישי, בגרנד קניון בבאר שבע. הרשת פועלת בבעלות איש העסקים, צביקה קרובי, ושותפו מנכ"ל הרשת, רוני ליש. במהלך הקמת הסניף החדש הושקעו כ-4 מיליון שקל. 

המרכז הקולינרי הראשון של הרשת נוסד בשנת 2002 בראשון לציון ומאז הוקמו סניפים נוספים ברעננה, פתח תקווה, חיפה, כעת גם בבאר שבע. בקרוב צפויה הרשת לפתוח סניף נוסף בעיר רחובות.

אקדמיה קולינרית – לחיזוק אסטרטגיית חוויית הקניה
הרשת מפעילה חנויות ואקדמיה לבישול, אשר שמה לה למטרה להוביל את התרבות הקולינרית בישראל. ברשת ניתן למצוא גם ריכוז של מוצרים וידע, הקשורים לעולם הבישול, האפייה והאירוח. כמו כן, משקיעה הרשת באסטרטגיית יצירת חוויית קנייה עבור הלקוחות. זאת, באמצעות יצירת מסגרות לימוד ובילוי, במטרה לספק ללקוחות ידע, חדשנות, מבחר והתנסות.

בהנהלת הרשת בוחרים את החברות המובילות בעולם הקולינרי כשותפות למהלכים שונים, מתוך כוונה להציע ללקוח תמהיל ייחודי הכולל אלפי פריטים, מוצרים וגאדג'טים של המותגים המובילים בתחום הקולינריה.

בנוסף, מציעה הרשת לימודים עם מיטב השפים בארץ, במסגרת האקדמיה הקולינרית. מתחם האקדמיה מתפרש על פני שטח של 100 מ"ר והוא כולל ציוד חדשני.

באקדמיה הקולינרית מתקיימים סדנאות קצרות, השתלמויות וקורסים ארוכי טווח בכל תחומי הבישול, הקונדיטוריה והאירוח. במסגרת בית הספר נותנת הרשת מענה לעושים את צעדיהם הראשונים במטבח, בשלנים מנוסים, חובבי האפייה, וכן למבקשים לערוך אירועים פרטיים מכל סוג.

לפני כשנה בית הספר למזון של הרשת יצרה שיתוף פעולה עם תוכנית הטלוויזיה, מאסטר שף, במסגרתו מתקיימות סדנאות ללימוד הכנת המנות המובילות בתוכנית. כמו כן, השפית, סמדר ווקנין, המוכרת בשם סמדי בומבה, לוקחת חלק בסדנאות, כחלק מהצוות הקולינרי של הרשת. ווקנין מעניקה ללקוחות ייעוץ וטיפים. היא מלמדת הכנת מתכונים ועורכת טעימות פתוחות לקהל הרחב בעמדת השף. 

הסניף החדש - נדבך לאסטרטגיית ההתרחבות של הרשת
במרכז הקולינרי כ - 5500 פריטים, המוצעים ללקוחות במחלקות שונות, בהם עשרות סוגי קפה, בקלייה במקום לפי תערובות ייחודיות שפותחו עבור הרשת, מעל  50 סוגי חליטות תה, מחלקה יפנית, מחלקה הודית, מחלקה מקסיקנית, מחלקה איטלקית ועוד. מגוון שמני זית וחומצים, מבחר רטבים, מרינדות, פסטות טריות ויבשות, תבלינים, פירות יבשים מיוחדים ואקזוטיים ועוד.

מחלקת הדגל הינה מחלקת חומרי גלם לאפייה המציעה מבחר אדיר של שוקולדים, צבעי מאכל, אבקות, תמציות טעם, בצק סוכר וקישוטים רבים.

במחלקת כלי המטבח ניתן למצוא סירים ומחבתות, כלי בישול, גאדג'טים ופטנטים למטבח, סכינים מקצועיים, מוטות השחזה, מגוון תבניות אפיה, מוצרים מסיליקון, אביזרים מנירוסטה, קרשי חיתוך מעץ ואוקולון, כלי עזר לאפיה ועוד.

קרובי: "אנו מבקשים להפיץ את התרבות והחוויה הקולינרית לקהל רחב ככל האפשר ברחבי הארץ ולכן החלטנו להשקיע רבות גם באזורי הפריפריה, בקניונים המובילים בארץ. הפתיחה של הסניף החדש מהווה נדבך לאסטרטגיית ההתרחבות של הרשת בשנים הקרובות, זאת בעקבות זיהוי צורך גובר בקרב הציבור למרכז קולינרי המאגד תחת קורת גג אחת חוויית קנייה קולינרית שלמה החל מחומרי גלם לבישול ואפייה, כלי בישול, אקדמיה ועוד".

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

הצעד הראשון להצלחה >>

פייסבוק עסקי

לא הגיע הזמן לעשות כסף מפייסבוק?
תן לנו לבנות לך דף עסקי בפייסבוק,
לנהל אותו ולחשוף את העסק שלך
לאלפי עיניים נוספות

הצעד הראשון להצלחה >>
בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את התקציב - אנחנו נביא
אותך לדף ראשון!

בוא נתחיל >>
לקוחות נבחרים בקידום >>

קידום אורגני בגוגל

מאות לקוחות מרוצים לא טועים!
צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך קדימה ולהביא אותך
לדף הראשון בגוגל

לקוחות נבחרים בקידום >>
אתרים לדוגמא >>

בניית אתרים רספונסיבים

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין מערכת ניהול ועיצוב מרהיב
ואישי לכל אתר

אתרים לדוגמא >>