Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

נסלי טובה בעסקי המזון

חברת כ. נסלי יבוא ושיווק בע"מ  מאשקלון נוסדה בשנת 2009 החברה נמצאת בבעלותו של עמוס כחלון ומלבד חנות המשתרעת על שטח של 500 מ"א פועלים במקום משרדי ההנהלה שלה

מאת: ראובן שבת |

חברת כ. נסלי יבוא ושיווק בע"מ  מאשקלון נוסדה בשנת 2009.החברה נמצאת בבעלותו של עמוס כחלון ומלבד חנות המשתרעת על שטח של 500 מ"א פועלים במקום משרדי ההנהלה שלה.

לתמונות לחץ כאן:

לחברה מרכז לוגיסטי הממוקם בשדרות . היא  מעסיקה 16 עובדים  בתפקידי שיווק, קידום מכירות ,לוגסטיקה וניהול.

חברת נסלי עוסקת במספר תחומים .

א. יבוא שיווק .הפצה והצבה של מכונות קפה. אייס קפה. מכונות מיץ ועוד

ב. יבוא שיווק והפצה של כלי בית .כלים וציוד למטבח המוסדי ועם התמחות ממוקדת  ביבוא ציוד ואביזרים למטבחי והגשות של מזנוני "בופה".

מגזר הלקוחות של נסלי כולל בין השאר את  רשת מנטה. רשת סונול .בתי מלון .גני אירועים .קיבוצים. משרדי הייטק, עורכי דן,רואה חשבון משרד הביטחון, משרד ראש הממשלה ,האגודה למען החייל. בתי חולים ועוד.

 תחום נוסף שבו החברכה מתמחה הוא יבוא והצבה של מכונות אייס קפה הכולל הספקת המוצרים להכנת אייסים.

יבוא והצבה של מכונות קפה למשרדים גדולים[ מעל 50 עובדים] כולל פולי קפה איכותיים ומוצרים משלימים.

יבוא ושיווק כלים לבופה ומוצרים משלימים.

לדברי עמוס כחלון היתרונות הבולטים של חברת נסלי הם:

א. יבואנים של מכונות קפה ואייס קפה מגרמניה ואיטליה ברמה גבוה לשוק הישראלי. עלות המחירים ביבוא  זולים משמעותית למתחרים בשוק.   כאשר רכש המכונות נעשה  בארץ. כמו כן איכות המוצרים של נסלי הם ברמה גבוה מאוד עם דגש לסוגי פולי הקפה מהזנים האיכותיים ביותר בשוק עם שמירה על רמת מחיר סבירה.

ב. יבוא ושיווק של כלים למטבח המקצועי והביתי.יבוא של ציוד בופה . מחירים זולים יחסית לשוק ומכירה ישירה מהיבואן לצרכן.

ג. שירות תיקונים בפריסה ארצית ומעבדת שירות לטיפול שוטף בכל סוגי המכונות שהחברה משווקת.

עמוס כחלון מספר על אירועים מכוננים הנוגעים לו ולחברה:

"בשנת 2014 בזמן מבצע צוק איתן, נכנס אדם וביקש את מחירון החברה למכירה סיטונאית ובסיום המבצע הודיע לנו שזכינו באספקת סחורה לגוף גדול שעד היום אנו עובדים איתו  בטווח רחב מאוד של פעילות

בשנת 2007 עסקתי בתחום מיזוג האוויר, בתקופת הקיץ הייתי עובד ומרוויח מצוין אבל בחורף היה קשה יחסית לקיץ. על מנת לאזן את ההכנסות בחורף .חיפשתי בעיתון הזדמנות עסקית ומצאתי מודעת מכירה של קו מכונות קפה עם 43 מכונות. רכשתי את קו המכונות ומאז הפכנו להיות בין 10 השחקנים המובילים בשוק הקפה הישראלי עם מאות מכונות המוצבות בכל רחבי הארץ במקומות בולטים רבים".