Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

חשיבות הצבע באריזות המזון

ביום שלישי, ה18.7 התקיים מטעם מכון האריזה הישראלי יום עיון מיוחד שנושאו היה הצבע בתעשיית האריזות  עיצוב תקנים והשלכות  ביום העיון שהתקיים בבית התאחדות התעשיינים בתל אביב  הגיעו כ50  איש ביניהם יצרני אריזות, מעצבי אריזות ולקוחות שהם יצרני מזון

מאת: ראובן שבת |

ביום שלישי, ה18.7 התקיים מטעם מכון האריזה הישראלי יום עיון מיוחד שנושאו היה הצבע בתעשיית האריזות  עיצוב, תקנים והשלכות.

ביום העיון שהתקיים בבית התאחדות התעשיינים בתל אביב, הגיעו כ50  איש. .ביניהם יצרני אריזות, מעצבי אריזות ולקוחות שהם יצרני מזון.

יום העיון נפתח בהרצאה מרתקת של שרון רהב, הבעלים של סטודיו O 304מתל אביב. סטודיו המתמחה בעיצוב ומיתוג של אריזות מסוגים שונים,כולל מוצרי מזון כמו חטיפים  וקורנפלקס.

שרון דיברה והדגימה עיצובים מיוחדים והקונספט שעמד מאחוריהם בתחום המזון, כיצד נבחר מיתוג מסוים ומדוע הוא נבחר וכיצד המיתוג הזה השפיע על שוק הצרכנים של המוצר בכללותו.

יואב כספי, מנ"כל חברת דולב מחולון, דיבר והמחיש באמצעות מצגת הסבר על ההתאמות הקיימות כיום לשוק אריזות המזון.  כאשר הדגש כיום הוא על הקפדה ביחס לאריזות שבהם יש מגע ישיר עם המזון באריזה ( למשל גבינה צהובה, נקניקים ועוד. ההבדלים שבין שימוש בצבעי מים וסולבנט ( שהם צבעים כימיים, ביחס לאריזה) לבין שימוש בצבעי Uv. ויחסם של יצרני הצבעים אל מול הדרישות הקפדניות בתחום הצבעים על האריזות לעומת צרכיהם של יצרני המזון בעניין

המעצב הגרפי הבכיר מישל סורסקי, דיבר על חשיבות ומשמעות כיולי הצבע במסכים הגרפיים להשגת תאימות מירבית לעיצוב אריזות בנראות שלהם.

כאשר הדגשים העיקריים לדבריו בתחום תעשיית המזון, הם נראות אופטימלית של הצבעים באופן כזה שהלקוח יירצה לקחת את המוצר לידיו ולרכוש אותו גם בגלל עיצוב וצבע האריזה

יום העיון הסתיים בהרצאתו של  אשחר בן שטרית, סמנ"כל שיווק בהייקון על המהפכה הדיגיטלית העכשווית ההולכת ותופסת תאוצה רבה בתחום עיצוב וייצור אריזות המזון.