Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

הצלחה גדולה לתערוכת הinterpack

הinterpack תערוכת תעשיית האריזות הגדולה בעולם  שהתקיימה השנה במרכז הכנסים הגדול בדיסלדורף בגרמניה קצרה השנה הצלחה גדולה מאוד כ180 אלף מבקרים ביקרו בששת ימי התערוכה שהתקיימה  בתאריכים 4 ועד ה10 למאי

מאת: ראובן שבת |

הinterpack תערוכת תעשיית האריזות הגדולה בעולם, שהתקיימה השנה במרכז הכנסים הגדול בדיסלדורף בגרמניה קצרה השנה הצלחה גדולה מאוד.

לתמונות לחץ כאן:

כ180 אלף מבקרים ביקרו בששת ימי התערוכה שהתקיימה  בתאריכים 4 ועד ה10 למאי.

הם זכו להיווכח בחידושים האחרונים והמובילים בתחום האריזות לתעשיית המזון: בפלסטיק, אריזות גמישות, נייר, קרטון וחומרים נוספים

כ170 חברות מכל רחבי העולם הציגו בתערוכה ואיפשרו הצצה רחבה מאוד לחידושים ולמגמות השינויים העתידיים בתחום אריזות המזון.

 

מישראל הגיעו עשרות רבות של מבקרים שכללו: ספקי ציוד, יצרני אריזות מזון, קניינים של חברות וארגונים פרטיים, ויצרני מזון שונים.

אלי פיינגולד ,יועץ בכיר בתחום האריזה:" התערוכה הנוכחית הצביעה על שינוי מה באופיה. היא הרבה  עסקה בפתרונות תכליתיים בתחום האריזה. עמדות התצוגה לוו בהקרנות טלויזיונית ולא הביאו ממש את המכונה פיזית למקום. מי שעוסק בלוגסטיקה. הביא אכן  בלית בררה מכונות אבל המגמה הכללית הייתה .

יש הפחתה בתצוגת מוצרי קרטון, ויש באופן יחסית גידול של פלסטיק לעומת. הטרנד העיקרי בעיות של השמדת מזון באמצעות אריזה מבלי לפגוע בסביבה. היינו אריזות פשוטות וידידותיות יותר."

שלומי דויטש, סמנ"כל מכירות חברת דויטש מיבנה:"חברתנו משתתפת בתערוכות  משנת  1972 ואני באופן אישי מגיע מזה  כ-12 שנה , אני חייב לציין שתמיד אני נהנה מחדש לצפות בחידושים ובטכנולוגיות האחרונות.

החברות הללו משקיעות הון עתק בפיתוח בכדי לשמור על היתרון היחסי שלהם.

בשביל להוביל ולהצטיין בכל תחום המפתח הוא ידע, וניסיון ואנו מקפידים להישאר מעודכנים ולשלוח את העובדים שלנו להשתלמויות במפעלים הללו.  

בתערוכה הנ"ל לעומת האינטר-פק הקודם נדמה שישנה עצירה מסוימת בכניסה של ציוד אסיאתי וסיני לשוק האירופאי ובכלל.  היצרנים האירופאים הגדולים והחזקים הפנימו שהם חייבים לתת מענה לאיום של השוק האסייתי והפנו את מירב המשאבים  ל-  R&Dולטכנולוגיות עילית, התוצאה היא שהתפוקות שהנך מקבל מהציוד האירופאי האיכותי ,זמן ה brake time, האמינות לאורך שנים ,מצמצמת מאוד את הפער בכדאיות הקניה, לפחות בתחומים ובציודים מסוימים.

בנוסף אני חייב לציין שהייתה היענות מאוד גדולה של תעשיית המזון הישראלית, שלדעתי  נמצאת בתקופה מצוינת אחרי עליהום לא פשוט עקב המחאה החברתית ונושא יוקר המחייה".

רונן אדיר, מנכ"ל חברת אדיר סוכנויות לשיווק מכונות מזון מיבנה:" בתערוכה הנוכחית בלטו שתי דברים בולטים. האחד- נוכחות גדולה יותר של יצרני מיכון מטורקיה והדבר השני היה שדרוג משמעותי ביותר שחל בתחום מכונות הייצור השונות לשוקולד, פרלינים ושאר מוצרי שוקולד. מכונות איכותיות יותר , משוכללות יותר, יעילות וחדשניות יותר. פה ושם היו גם יצרנים מעניינים כמו למשל יצרן מרוסיה עם מיכון המייצר מוצרים טבעיים מבלי לפגוע בצורה ובמרקם שלהם כחטיפים. התערוכה בכללותה הייתה מעניינת והביאה לדעתי לחידושים בעלי ערך בתחום מכונות האפיה לסוגיהם".