Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

גסטרוליין בפתרונות מובילים בקירור

החל מסוף שנות ה-90 התרחבו מאוד  עסקי המזון בישראל ברבות  השנים כשהקהל החל להימשך לתרבות בילוי בבתי אוכל   חלה  גם האצה  משמעותית במספר סניפי רשתות הקפה  שנפתחו גם ענף המסעדנות התפתח מאוד בשנים אלו  ותרבות בתי הקפה והמסעדות בישראל, הפכה לחלק משגרת היום של הישראלים ולחלק עיקרי בתרבות הבילוי בארץ

מאת: ראובן שבת |

החל מסוף שנות ה-90 התרחבו מאוד  עסקי המזון בישראל. ברבות  השנים, כשהקהל החל להימשך לתרבות בילוי בבתי אוכל , חלה  גם האצה  משמעותית במספר סניפי רשתות הקפה  שנפתחו.

גם ענף המסעדנות התפתח מאוד בשנים אלו  ותרבות בתי הקפה והמסעדות בישראל, הפכה לחלק משגרת היום של הישראלים ולחלק עיקרי בתרבות הבילוי בארץ.

הישראלים לקחו את הייחודיות הקולינארית מכל מדינה ומדינה. הקפה האיטלקי, המטבח הצרפתי,  המאפה האיטלקי  והניהול האמריקני. כל זה תובל  עם "הפלפליות הישראלית" ביחד עם   האהבה של ישראלים לבילוי עם החבר'ה ויצרו תרבות עשירה ומיוחדת בתחום ההסעדה.

למעשה  היום לכל בית קפה  ומסעדה יש את הייחודיות  העיצובית שלו   שהופכת את הישיבה בו למעין SHOW. זה יכול להיות סגנון היי טייקי מלוטש, סגנון כפרי מסורתי, או סגנון מלכותי עם קריצה היסטורית. עסקי מזון אחרים אף שואבים השראה מהסביבה שבה הם נטועים (למשל עסקים בשכונות הבאוהאוס התל אביביות) .

 כדי להפוך את כל החלומות  האלו למציאות עובדת ורווחית, ולספק את דרישותיו הגבוהות של הבליין הישראלי, יש צורך לתת את המענה האיכותי והיעיל עוד מאחורי הקלעים בשלבי התכנון וההקמה , וכאן נכנסת לתמונה חברת גסטרוליין אשר נחשבת לאחת החברות המובילות בשוק המוסדי.  חברה המייבאת, משווקת ואף מספקת שירות למטבחים המוסדיים בכל בתי הקפה, המסעדות, בתי המלון, אולמות האירועים, ישיבות וחדרי האוכל .

כדי להיות מוביל בשוק מורכב ודינאמי שכזה יש צורך במקצועיות, מיומנות ,ידע וניסיון רב אותם צברה חברת גסטרולין במשך שלושה עשורים .

החברה אשר הוקמה ב1986 ע"י צמד ה"רונים", רוני ברגר ורוני נימרי  צמחה למעשה תוך למידה אינסופית ומתמדת של צרכי השוק המוסדי בעולם כולו ובישראל  בפרט, יחד עם פתיחות לחידושים בענף המסעדנות ובתי הקפה והתאמתם ללקוח הישראלי .

במשך 30 שנות היצירה הללו מקפידה  גסטרוליין לשמור על ייחודיותה ביבוא ציוד מטבח מוסדי ואיכותי, מספקים ויצרנים ותיקים בחו"ל.   ספקים  שהם בעלי ניסיון רב בתחום ההסעדה בעולם כולו.

 ייחודיות זו למעשה,  מאפשרת לחברת גסטרוליין להיות אחת מהחברות המובילות בשוק  ובכך לדאוג למעשה  ללקוחותיה שיוכלו  להגשים  את החלומות הקולינריים והעיצוביים שלהם תוך שמירה על רווחיות בית העסק שלהם. מקצועיות זו מאפשרת לגסטרוליין  להעניק ללקוחותיה ליווי צמוד בשלבי ההקמה , הייעוץ והמכירה.

במהלך השנים פיתחה גסטרוליין מחלקת פרויקטים אשר מלווה יוזמות לכלל עשיה, קטנות כגדולות,  החברה מספקת  מעטפת רחבה   מאוד של פתרונות ,מאלף ועד ת.' החל משלב בנית חדרי הקירור, הקמת הנירוסטה במטבח, תכנונה והתאמתה לסוג המטבח, סוג התפריט המוגש בו וכלה בהרכב ציוד המטבח הנדרש.

מנהלי הפרויקטים עובדים בצמוד למתכנן המטבח שהלקוח מעסיק לצורך בנית העסק, קשובים לצורך ולייחודיות שבמטבח זה לעומת מטבח מוסדי אחר ונותנים למעשה מענה לכל מעטפת הצרכים הללו  , ואף קשובים באם הלקוח מעוניין ביבוא  נוסף של ציוד ספציפי המותאם לקונספט המטבח שלו.

שוק הציוד המוסדי  אופיין בעבר הרחוק במספר מצומצם של יבואנים , כמו גם שווקים רבים אחרים , ועם הפיכתו של העולם לכפר גלובאלי קטן  , גדלה התחרות , ובישראל, כמו בישראל, פרחו כפטריות אחר הגשם יבואנים נוספים אשר התחרו למעשה על פלח שוק דומה .

 לשמר ייחודיות של חברה היא למעשה מטרה עליונה אך הדרך להשגת המטרה מורכבת, מאתגרת ודורשת סבלנות רבה, למידה והכרת השטח ואורך רוח במיוחד בשוק זה.

אך היחידיות אינה יכולה להסתכם בשלב המכירה בלבד ובאיכות הציוד , אלא  הייחודיות היא למעשה שרשרת  ארוכה של פעולות הנדרשות לשירות ושימור הלקוח כלקוח מרוצה וחוזר.

 כדי לשמור על שביעות רצונו של הלקוח ולהגיע לכך שהלקוח יחזור ויקנה במהלך כל השנים הללו באותו בית עסק, נדרשת עשייה אין סופית בתחום שירות הלקוחות .

גסטרוליין מתמחה ביכולת לתמוך ולתת שירות בזמן אופטימאלי , כאשר קיימת תקלה  והמסעדה כולה תלויה במכשור- הלקוח יודע היטב שעומדת לציידו חברה מקצועית .

לגסטרוליין מחלקת פנים ארגונית המורכבת מטכנאים ותיקים בתחום, הנותנים  פתרון מקצועי ויעיל לבעיות בתפעול המכשירים.

נדבך נוסף של יחוד הוא  הצורך האינסופי לחדש ולהיות רלוונטי בתחום מתפתח שכזה. ההתפתחות הטכנולוגית והכנסת המחשוב לתחום ההסעדה מצריך יבוא של מכונות חדשות ואיכותיות אשר מאפשרות לשף לנהל את המטבח גם בשלט רחוק וללא צורך להיות נוכח פיזית  במטבח, כדי לשלוט על הנעשה בו.

הדבר בא לידי ביטוי במחשובם של תנורי הבישול ואפשרות ניהולם באמצעות מכשיר האייפד של השף, תכנות  של תכוניות בישול אוטומטיות , אשר מאפשרות בישול בלחיצת כפתור , ללא חשש שהמוצר יתייבש או יתבשל יתר על המידה  ועל מנת להקל על  עבודתו של השף  ולאפשר גם לצוות מקצועי שאינו שף בהשכלתו לייצר אורחה מלאה במטבח.

ואם בחידוש עסקינן , כחלק מחגיגות 30 להיווסדות החברה גסטרוליין הרחיבה ושיפצה את אולם התצוגה שלה וכן את מחלקת השירות .

באולם התצוגה החדש והגדול ניתן להתרשם מציוד המטבח של הספקים המוכרים והוותיקים כמו מדיחי הכלים של COLDGED  מכונות הקרח של חברת BERMA, מגוון הקומביסטימרים של חברתRETIGO ,וכן כל סוגי הגדלים של מקררי חברת BAMBASוכן להתרשם מליין הבישול המקצועי של חברת ELECTROLUXהכולל מחבתות וסירים מתהפכים, כיריים, משטחי צליה, מכשירי פסטה קוקר עם מעליות משטחי עבודה, קוצצים ומעבדי מזון ועוד.

לסיכום ניתן לומר שהתרבות הבילוי בארץ היא חלק בלתי נפרד מההוויה הישראלית. נפתחות מסעדות ייחודיות ורשתות בתי קפה פותחות סניפים בכל רחבי הארץ ועל חלק ניכר  ממקהלת עסקים אלו מנצחת בגאווה חברת גסטרוליין ועובדיה הוותיקים והמסורים, כמובן הודות לתמיכתם והכרת התודה של לקוחותיה במשך שלושת העשורים האחרונים .