Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

פתיחה ססגונית לתערוכת ישראפוד

התערוכה הבינלאומית ה - 30 למזון ומשקה ישראפוד נפתחה באווירה חגיגית וססגונית מאוד. כבר ביום הראשון הגיעו לתערוכה אלפי מבקרים, מכל רחבי הארץ.

תערוכת ישראפוד מתקיימת אחת לשנה ומשמשת בתור הבמה העיקרית למפגש מקצועי בין העוסקים בענף מתחומים שונים: מזון, אפיה, בישול, מיכון, שיווק, פרסום ועוד. בתערוכה מתגבשות עסקאות ונוצרים קשרי מסחר בין יצרנים ויבואנים בתחום המזון והמשקה.

מאת: ראובן שבת |

התערוכה הבינלאומית ה - 30 למזון ומשקה ישראפוד נפתחה באווירה חגיגית וססגונית מאוד. כבר ביום הראשון הגיעו לתערוכה אלפי מבקרים, מכל רחבי הארץ.
תערוכת ישראפוד מתקיימת אחת לשנה ומשמשת בתור הבמה העיקרית למפגש מקצועי בין העוסקים בענף מתחומים שונים: מזון, אפיה, בישול, מיכון, שיווק, פרסום ועוד. בתערוכה מתגבשות עסקאות ונוצרים קשרי מסחר בין יצרנים ויבואנים בתחום המזון והמשקה.
התערוכה נערכת בביתן אחד הענק על שטח של מעל 2,000 מ"ר ומציגים בה מאות מציגים ועסקי מזון מכל רחבי הארץ. בנוסף, מציגות בתערוכה מספר חברות בינלאומיות מפולין, רוסיה, ארצות הברית ועוד.
לגלריית תמונות לחץ כאן
בין המציגים הישראלים ניתן למצוא חברות ציוד למבטחים ומסעדות, יצרני ויבואני חומרי גלם למזון, יצרני מדפים ומנדפים, חברות המדפיסות על מוצרי מזון, חברות אריזה למזון, יצרני מכונות מזון, חברה אשר פיתחה מכונה לגילוי ריחות, יצרני ציוד למאפיות ופיצריות, קונדיטוריות מובילות ועוד.
המבקרים הינם, בעלי מפעלי מזון, מסעדנים, בעלי חברות מזון ושירותי מזון, קניינים של מזון ורשתות שיווק, בעלי חברות בתחום האירועים, טבחים, שפים, בתי ספר למסעדנות וטבחות ומבקרים פרטיים.
בביתנים הרבים הוצגו מכונות וציודים חדשים בתחומי המטבח המוסדי, ההסעדה, הקייטרינג, הקירור, התברואה, האריזה וההובלה. ביתנים אחרים הציגו מאכלים ממינים שונים, ערבים לחיך: דברי מאפה מכל הסוגים, בישולים מכל הסוגים, דגים משומרים, מיני בשרים צלויים ומעובדים, סוגים שונים של דברי מתיקה, חטיפים מקוריים ומיוחדים שימורים איכותיים, מאכלים סיניים, יוונים, ערבים, ישראלים ועוד. ריחות משכרים של דברי מזון ליוו את המבקרים בכל מקום כמעט והוסיפו ניחוח עז ומעניין לאווירה הססגונית בכללותה.
חברת אדיר ציוד למאפיות מיבנה הציגה מגוון של מיכון ופתרונות איכותיים ומתקדמים לענף המזון.
דוד אבוקסיס, בעלים: "היתרון של התערוכה מבחינתו הוא בראש וראשונה היכולת להציג את המכונות שלנו לקהל הרחב של אנשי המזון, בקנה מידה כה מאסיבי של אלפי מבקרים שיוכלו להגיע ולהתרשם. הצפיות שלנו הם לקבל פידבק מהלקוחות ולפגוש גם לקוחות חדשים על מנת להציג בפניהם את המוצרים. השקנו כאן בתערוכה בפעם הראשונה מרדדת בצק משוכללת מאיטליה שטרם נראתה כמותה בישראל, ואנו מניחים שלקוחות רבים ירצו אכן להתרשם בזמן אמת מביצועיה, ולכן התערוכה מסייעת לנו מאוד".
חברת קירוסקאי עוסקת בעיקר במכונות מזון למטבחים מוסדיים גדולים.
אורלי אלימלך, מנהלת השיווק: "הביתן שלנו הוא מהגדולים בתערוכה ואנו מציגים בו מגוון שלם של מוצרים איכותיים ומעולים למטבח המוסדי. אלו כוללים- תנורים, מקררים, כיריים מכונות גלידה וגולת הכותרת היא מחבת מתהפכת תוצרת גרמניה, איכותית המקצרת את זמני הטיגון, הבישול, והאידוי של מאכלים ושומרת על הטעם והמרקם בצורה הטובה ביותר שניתן".
"הצפיות שלנו הם שמוצרים אלו יחשפו הן בפני לקוחות ותיקים והן בפני לקוחות חדשים והתערוכה היא בהחלט מקום מצוין לכך".
חברת חוויה היא חברה קטנה מראשון לציון, העוסקת בייבוא ושיווק של מכונות לתחום האירועים. אלעד שושן, מנהל שיווק: "התערוכה מהווה בעבורנו מקום נהדר לחשיפה כוללת בפני מגוון דל לקוחות בתחום המסעדנות והמזון. השקנו כאן לראשונה תנור אינפרא אדום, מיוחד ואיכותי המיועד לבתי קפה ומסעדות עם חללים חיצוניים. פתרון מצוין לימי חורף קרים למי שרוצה לשבת בחוץ".
חברת זיקית דיגיטל מפתח תקווה הציגה מדפסת שוקולד מיוחדת במינה המיועדת לענף האירועים והמתנות האישיות והיוותה אטרקציה מיוחדת במינה למבקרים.
בני פרידמן, מנכ"ל החברה: "יש כאן פתרון מקורי, ייחודי מאוד שהוא אטרקטיבי לקונדטריות, חנויות שוקולוד, רשתות מתנות בוטיק, וחנויות מתנות. אנו בהחלט רואים בתערוכה אמצעי חשיפה משמעותי וחשוב לכל הדברים הללו כאחת".
חברת גרין צ'יפס מרמת גן הציגה חטיפים המבוססים על ירקות שורש (סלק, גזר, טארו, בצל, בטטה). אלו מבוססים לדבריהם על הכנה ללא צבעי מאכל או שומני טראנס, ועם כמות קטנה של נתרן, ולגבי החברה הקטנה הזאת החשיפה בתערוכה היא חשיפה שיווקית ממדרגה ראשונה בפני קנייני רשתות שיווק, מסעדנים, שירותי קייטרינג ובתי קפה.
חברת עמיר צבר מראשון לציון הציגה בביתן רחב הידיים שלה ציוד למאפיות, תנורים, מלושים, מקררים וגולת הכותרת מכונות משוכללות ומתקדמות בתחום הכנת השוקולד ליצרני שוקולד וקונדיטוריות.
"שוק השוקולד הולך ותופס תאוצה יותר ויותר בארץ", אמר המנכ"ל שי כהן.
"אנחנו מדברים כאן גם על איכות וגם על ביקוש מתרחב. החשיפה שיש לנו כאן בתערוכה למכונות הגימור בתחום הכנת השוקולד היא חשובה מאוד לגבינו ואני מאמין שלקוחות רבים יחשפו למוצרים אלו בזכות התערוכה".
שלושה מהמבקרים הביעו את דעתם על פתיחת התערוכה.
השף מנחם ליאון, נשיא איגוד השפים והטבחים בישראל: "התחושה שלי בתור מבקר בראש וראשונה היא שמדובר בתערוכה מעניינת, חדשנית, החושפת מגוון רחב מאוד של מוצרים חדשים בפני קהל רחב מאוד. הארגון הוא מצוין ולעילא לעילא. אני מתרגש מאוד לקראת אירוע השפים הגדול שעתיד להתקיים כאן, במתחם התערוכה. זהו בעצם מסר אוניברסלי של בישול שבו יטלו חלק שפים ישראלים, יוונים, ירדנים, פלסטינים, אלבנים, בדבר שמשמעו שאוכל טוב ובישול ראוי ואיכותי מקרב בין בני אדם הכי טוב שניתן. בעיניי כלל התערוכה היא בהחלט מסר חשוב לתעשיית המזון ולנו בתור שפים בפרט".
בראקי מלינדה, שפית בכירה שהגיעה מאתונה, יוון: "אני חשה שמדובר באירוע מאורגן ומסודר להפליא. התפעלתי מכך, כמו שהתפעלתי מהמגוון העצום של מוצרים מכל הסוגים והמינים שיש כאן. האנשים שכאן, הישראלים , הם ידידותיים מאוד, מקבלי פנים בלב רחב, ונדיבים. זה חשוב לדעתי בענף כמו מזון, שכן זהו ענף שמקרב אנשים".

התערוכה הבינלאומית ה - 30 למזון ומשקה ישראפוד נפתחה באווירה חגיגית וססגונית מאוד. כבר ביום הראשון הגיעו לתערוכה אלפי מבקרים, מכל רחבי הארץ.

תערוכת ישראפוד מתקיימת אחת לשנה ומשמשת בתור הבמה העיקרית למפגש מקצועי בין העוסקים בענף מתחומים שונים: מזון, אפיה, בישול, מיכון, שיווק, פרסום ועוד. בתערוכה מתגבשות עסקאות ונוצרים קשרי מסחר בין יצרנים ויבואנים בתחום המזון והמשקה.

התערוכה נערכת בביתן אחד הענק על שטח של מעל 2,000 מ"ר ומציגים בה מאות מציגים ועסקי מזון מכל רחבי הארץ. בנוסף, מציגות בתערוכה מספר חברות בינלאומיות מפולין, רוסיה, ארצות הברית ועוד.

לגלריית תמונות לחץ כאן

בין המציגים הישראלים ניתן למצוא חברות ציוד למבטחים ומסעדות, יצרני ויבואני חומרי גלם למזון, יצרני מדפים ומנדפים, חברות המדפיסות על מוצרי מזון, חברות אריזה למזון, יצרני מכונות מזון, חברה אשר פיתחה מכונה לגילוי ריחות, יצרני ציוד למאפיות ופיצריות, קונדיטוריות מובילות ועוד.

המבקרים הינם, בעלי מפעלי מזון, מסעדנים, בעלי חברות מזון ושירותי מזון, קניינים של מזון ורשתות שיווק, בעלי חברות בתחום האירועים, טבחים, שפים, בתי ספר למסעדנות וטבחות ומבקרים פרטיים.

בביתנים הרבים הוצגו מכונות וציודים חדשים בתחומי המטבח המוסדי, ההסעדה, הקייטרינג, הקירור, התברואה, האריזה וההובלה. ביתנים אחרים הציגו מאכלים ממינים שונים, ערבים לחיך: דברי מאפה מכל הסוגים, בישולים מכל הסוגים, דגים משומרים, מיני בשרים צלויים ומעובדים, סוגים שונים של דברי מתיקה, חטיפים מקוריים ומיוחדים שימורים איכותיים, מאכלים סיניים, יוונים, ערבים, ישראלים ועוד. ריחות משכרים של דברי מזון ליוו את המבקרים בכל מקום כמעט והוסיפו ניחוח עז ומעניין לאווירה הססגונית בכללותה.

חברת אדיר ציוד למאפיות מיבנה הציגה מגוון של מיכון ופתרונות איכותיים ומתקדמים לענף המזון.

דוד אבוקסיס, בעלים: "היתרון של התערוכה מבחינתו הוא בראש וראשונה היכולת להציג את המכונות שלנו לקהל הרחב של אנשי המזון, בקנה מידה כה מאסיבי של אלפי מבקרים שיוכלו להגיע ולהתרשם. הצפיות שלנו הם לקבל פידבק מהלקוחות ולפגוש גם לקוחות חדשים על מנת להציג בפניהם את המוצרים. השקנו כאן בתערוכה בפעם הראשונה מרדדת בצק משוכללת מאיטליה שטרם נראתה כמותה בישראל, ואנו מניחים שלקוחות רבים ירצו אכן להתרשם בזמן אמת מביצועיה, ולכן התערוכה מסייעת לנו מאוד".

חברת קירוסקאי עוסקת בעיקר במכונות מזון למטבחים מוסדיים גדולים. אורלי אלימלך, מנהלת השיווק: "הביתן שלנו הוא מהגדולים בתערוכה ואנו מציגים בו מגוון שלם של מוצרים איכותיים ומעולים למטבח המוסדי. אלו כוללים- תנורים, מקררים, כיריים מכונות גלידה וגולת הכותרת היא מחבת מתהפכת תוצרת גרמניה, איכותית המקצרת את זמני הטיגון, הבישול, והאידוי של מאכלים ושומרת על הטעם והמרקם בצורה הטובה ביותר שניתן".

"הצפיות שלנו הם שמוצרים אלו יחשפו הן בפני לקוחות ותיקים והן בפני לקוחות חדשים והתערוכה היא בהחלט מקום מצוין לכך".

חברת חוויה היא חברה קטנה מראשון לציון, העוסקת בייבוא ושיווק של מכונות לתחום האירועים. אלעד שושן, מנהל שיווק: "התערוכה מהווה בעבורנו מקום נהדר לחשיפה כוללת בפני מגוון דל לקוחות בתחום המסעדנות והמזון. השקנו כאן לראשונה תנור אינפרא אדום, מיוחד ואיכותי המיועד לבתי קפה ומסעדות עם חללים חיצוניים. פתרון מצוין לימי חורף קרים למי שרוצה לשבת בחוץ".

חברת זיקית דיגיטל מפתח תקווה הציגה מדפסת שוקולד מיוחדת במינה המיועדת לענף האירועים והמתנות האישיות והיוותה אטרקציה מיוחדת במינה למבקרים. בני פרידמן, מנכ"ל החברה: "יש כאן פתרון מקורי, ייחודי מאוד שהוא אטרקטיבי לקונדטריות, חנויות שוקולוד, רשתות מתנות בוטיק, וחנויות מתנות. אנו בהחלט רואים בתערוכה אמצעי חשיפה משמעותי וחשוב לכל הדברים הללו כאחת".

חברת גרין צ'יפס מרמת גן הציגה חטיפים המבוססים על ירקות שורש (סלק, גזר, טארו, בצל, בטטה). אלו מבוססים לדבריהם על הכנה ללא צבעי מאכל או שומני טראנס, ועם כמות קטנה של נתרן, ולגבי החברה הקטנה הזאת החשיפה בתערוכה היא חשיפה שיווקית ממדרגה ראשונה בפני קנייני רשתות שיווק, מסעדנים, שירותי קייטרינג ובתי קפה.

חברת עמיר צבר מראשון לציון הציגה בביתן רחב הידיים שלה ציוד למאפיות, תנורים, מלושים, מקררים וגולת הכותרת מכונות משוכללות ומתקדמות בתחום הכנת השוקולד ליצרני שוקולד וקונדיטוריות. "שוק השוקולד הולך ותופס תאוצה יותר ויותר בארץ", אמר המנכ"ל שי כהן.

"אנחנו מדברים כאן גם על איכות וגם על ביקוש מתרחב. החשיפה שיש לנו כאן בתערוכה למכונות הגימור בתחום הכנת השוקולד היא חשובה מאוד לגבינו ואני מאמין שלקוחות רבים יחשפו למוצרים אלו בזכות התערוכה".

שלושה מהמבקרים הביעו את דעתם על פתיחת התערוכה.

השף מנחם ליאון, נשיא איגוד השפים והטבחים בישראל: "התחושה שלי בתור מבקר בראש וראשונה היא שמדובר בתערוכה מעניינת, חדשנית, החושפת מגוון רחב מאוד של מוצרים חדשים בפני קהל רחב מאוד. הארגון הוא מצוין ולעילא לעילא. אני מתרגש מאוד לקראת אירוע השפים הגדול שעתיד להתקיים כאן, במתחם התערוכה. זהו בעצם מסר אוניברסלי של בישול שבו יטלו חלק שפים ישראלים, יוונים, ירדנים, פלסטינים, אלבנים, בדבר שמשמעו שאוכל טוב ובישול ראוי ואיכותי מקרב בין בני אדם הכי טוב שניתן. בעיניי כלל התערוכה היא בהחלט מסר חשוב לתעשיית המזון ולנו בתור שפים בפרט".

בראקי מלינדה, שפית בכירה שהגיעה מאתונה, יוון: "אני חשה שמדובר באירוע מאורגן ומסודר להפליא. התפעלתי מכך, כמו שהתפעלתי מהמגוון העצום של מוצרים מכל הסוגים והמינים שיש כאן. האנשים שכאן, הישראלים , הם ידידותיים מאוד, מקבלי פנים בלב רחב, ונדיבים. זה חשוב לדעתי בענף כמו מזון, שכן זהו ענף שמקרב אנשים".

הריס אסף, הבעלים של חברת בוסתן מקיבוץ לוטם לייצור ריבות וקונפיטרות: "מדובר לדעתי בהחלט בתערוכה מרתקת מאוד, מיוחדת, שבמהלכה פוגשים אנשים וגם מגלים חידושים רבים, ומגוונים בתחום המזון מהמיכון ועד ייצור מזון. אין ספק שהתערוכה היא בעלת ערך מוסף רב ביותר לכל ענף המזון בישראל".

תגובות

תערוכה מעולה

משה מקירוסקאי

|

כבר יומיים יש מלא אנשים. כל הכבוד לחבר'ה של שטיר שהצליחו להביא כל כך הרבה אנשים מענף המזון

סגור

יופי של תערוכה

שמוליק

|

לפחות ביום הראשון הייתה יופי של תערוכה. המון מציגים, המון מבקרים, המון אוכל.

סגור