Skip navigation
עשו לנו שיתוף (share) ב-

מזון מטוגן באוויר

אחרי שרשמה סך מכירות של 23 מיליארד€, משיקה פיליפס מכשיר חדש להכנת מזון

מאת: רוני נאור-חפרי |

בשנת 2009 הסתכמו מכירות חברת פיליפס העולמית בסך של 23 מיליארד יורו. לאחרונה השיקה החברה מכשיר חדש להכנת מזון. המכשיר, איירפריי (Airfry), מתבסס על טכנולוגיה ייחודית, שמאפשרת הכנת מזון באמצעות אוויר. המכשיר מאפשר הכנת מאכלי מזון מטוגן, כגון צ'יפס, שניצל או קציצות, ללא שימוש בשמן.מזון

בסקר שערכה החברה השיבו 66% מהמשתתפים, כי הם מעדיפים את מאכלי המזון שהוכנו באמצעות המכשיר, על פני מאכלים שהוכנו בשיטה המסורתית. החברה העולמית, רויאל פיליפס אלקטרוניקה הולנד, מובילה בפיתוח מוצרים המתאפיינים בחדשנות ובקלות שימוש. בהמשך לכך פותח המכשיר החדש כחלק מקו מוצרים רחב למטבח שפותח במעבדות החברה העולמית.

בשנים האחרונות הכריז ארגון הבריאות העולמי, כי ההשמנה הינה מגפה בקרב כלל האוכלוסייה, וכי התופעה עולה בהתמדה במהלך 30 השנים האחרונות. מנתוני דו"ח מבקר המדינה עולה, כי השמנת יתר היא תופעה הקיימת ב-50% מבתי האב בישראל כאשר 22.5% מהילדים בישראל סובלים מבעיית עודף משקל ו-8% מתוכם סובלים מהשמנת יתר.

צ'יפס מטוגן באוויר
בהמשך לנתונים אלו פיתחה החברה את המכשיר, הפועל בטכנולוגיית Rapid Air (פטנט רשום) ייחודית, המשלבת זרימה מהירה של אוויר חם עם פעולת גריל. באמצעות הטכנולוגיה מתקבלים טעם ומקרם פריך, שבדרך כלל מקבלים באמצעות טיגון, תוך שימוש בכמות מזערית של שמן.

המכשיר נמכר במחיר מומלץ של 1390 שקל ובין התכונות במפרט  קל לניקוי במסגרת שימוש יומיומי, עם חלקים ניתנים לניקוי במדיח; ווסת טמפרטורה עד 200 מעלות המאפשר התאמה של עוצמת החום לסוג המאכל והכמות; אביזר הפרדה להכנת שני סוגי מאכלים באותו זמן; טיימר מובנה ל-30 דקות המתריע בתום הזמן ומכבה את הממזון דיאטטיכשיר באופן אוטומטי; פילטר אינטגרלי המסנן את האוויר היוצא ומונע ריחות טיגון; חלל פנימי לאכסון כבל החשמל, כדי לסייע בשמירה על משטח העבודה במטבח מאורגן ונקי.

המכשיר מאפשר הכנת מגוון מאכלים בכמה דקות. כך, למשל, אורכת הכנת צ'יפס בין 12 ל-15 דקות. הכנת אנטיפסטי אורכת 15 דקות והכנת כנפיים אורכת 10 דקות.
המכשיר מבשל ומשחים מגוון של מאכלים וחטיפים החל מהצ'יפס הטעים ביותר ועד לשניצל, קציצות, לביבות, פשטידות, דגים, כנפיים ואפילו בראוניז.

מענה למגפת ההשמנה
החברה עוסקת במגוון נושאים הנוגעים לבריאות ולתנאי מחייה ומתמקדת בשיפור חייהם של בני האדם באמצעות חידושים ברי קיימא. מטה החברה ממוקם בהולנד, והיא מעסיקה למעלה מ-116,000 עובדים בלמעלה מ-60 מדינות ברחבי העולם.

מנכ"ל החברה בישראל, עמרי לוין: "החברה שמה לה כמטרה לפתח מוצרים המעודדים שמירה על אורח חיים בריא. כחלק מקו מוצרים שלם לבישול בריא, פיתחה החברה מוצר חדשני, פורץ דרך שאין לו מתחרים ומביא בשורה אמיתית בתחום".

מזון

מנהלת שיווק בחברה בישראל, ג'ודי קורן: "בשנים האחרונות קיימת עלייה מגמתית במודעות לאורח חיים בריא שראשיתו בתזונה נכונה ובחינוך מחדש להנאה ממאכלים תוך שימוש בפחות שמן. עם זאת, החשיפה שלנו לתרבות קולינארית רחבה של מזון מעובד, מזון עשיר בשומנים ובסוכרים עשויה להקשות על השינוי הרצוי. אנו שמחים להציג פתרון מהפכני שהופך את תהליך הבישול לפשוט יותר והמאפשר לנו ליהנות מאותו  הטעם הנפלא והמרקם הפריך המאפיין את המאכלים המטוגנים, ללא טיגון וללא שמן".

לאתר של קירור 2000 לחץ כאן

תגובות

Post new comment
The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
סה"כ 0 תגובות
CAPTCHA
אתגר זה נועד לוודא שהינך אנושי כדי למנוע "ספאם".
Image CAPTCHA
Enter the characters shown in the image.