תוויות איכות. חלון הראווה של מוצר המזון

מנכ"ל ובעלי חברת "תוויות איכות", אורי פריימן, מאמין שהתווית היא חלון הראווה של המוצר. לכן, חשוב לו לספק ללקוחותיו את התוויות האיכותיות ביותר, כדי שישקפו את איכות המוצר. ביקור במפעל לשיחה עמו חשף גם מגמת גידול בהיקף הפעילות עקב רכישת מכונה חדשה

מנכ"ל ובעלי חברת "תוויות איכות", אורי פריימן, מאמין שהתווית היא חלון הראווה של המוצר. לכן, חשוב לו לספק ללקוחותיו את התוויות האיכותיות ביותר, כדי שישקפו את איכות המוצר. ביקור במפעל לשיחה עם פריימן חשף מגמת גידול בהיקף פעילות החברה. זאת, בעקבות שילוב מכונה חדשה, שרכשה החברה לאחרונה.

החברה מתמחה גם  בתוויות איכות לענף המזון והמשקאות בכלל, ולתחום היין בפרט. אך מלבד לקוחות מענף המזון והמשקאות, ניתן למצוא ברשימת הלקוחות גם חברות מתחומי חומרי הניקוי והקוסמטיקה.

פעילות החברה נשענת על ה'אני מאמין' של פריימן: "התווית היא חלון הראווה של המוצר. לכן חשוב שהלקוח יקבל תוויות איכות, שישקפו את איכות מוצר המזון אותו הוא מייצר".

מסורת של הדפסת תוויות מיוגוסלביה
העסק הוקם על ידי אביו של פריימן, יעקב, בשנת 1965. הוא הביא את מסורת הדפסת התוויות, הידע והניסיון מיוגוסלביה. שם יצרו תוויות בתהליך אחר. פריימן: "זו היתה תקופה בה הדבקים דרשו הרטבה במים, בדומה לאופן בו הדביקו בולים עד לפני מספר שנים. להבדיל מהבולים הנפוצים כיום, עם דבק סלפ-אדהסיב, כלומר דבק שאינו דורש הרטבה".

בשנת 1980, כשפריימן היה סטודנט להנדסת מכונות בטכניון, הפך העסק לחברה בע"מ. כשסיים את לימודיו, בשנת 1982, החל פריימן לנהל את החברה.

מה מבדל את החברה מאחרות בתחום הדפסת התוויות למזון?
"מלבד המחירים ההוגנים והשירות המעולה, אנחנו חברה ייחודית, כמעט היחידה בארץ, שמייצרת תוויות בהדפסת אופסט בגלילים. זו טכנולוגיה שמאפשרת הדפסה איכותית מאוד. כך, למשל, לקוח המעוניין בצילום איכותי על גבי תווית, עם הדפסה איכותית יוכל ליהנות מתוויות האיכותיות ביותר. זה למעשה תחום ההתמחות שלנו, מאז הקמת החברה. כמו כן, בכל העולם מקובל שמדבקות היין והליקרים מודפסות במכונות אופסט, משום האיכות והסטנדרטים הגבוהים המקובלים בתחום זה. אנו מומחים בתחום זה ואוחזים בידע, בניסיון ובטכנולוגיות, המאפשרים לנו לספק ללקוחות שלנו את הסטנדרטים האלה, עם האיכות הגבוהה ביותר".

מה מאפיין את הסטנדרטים המקובלים בהדפסת תוויות לבקבוקי יין?  
"המאפיינים קשורים בעיקר באיכות הנייר, באיכות תוצאות ההדפסה ובביקוש להטבעות מסוגים שונים. זה בא לידי ביטוי בנייר היין, למשל, המתאפיין במראה יוקרתי יותר, בהטבעות זהב וכולי".

פריימן: "קנינו את המכונה לאחר שראינו אותה בתערוכה ומאוד התרשמנו מהביצועים, מהמאפיינים ומהתוצאות שלה. היכולות שלה מאפשרות לנו הדפסה איכותית יותר מזו הדיגיטלית. כך, בעקבות הרכישה והפעלת המכונה, נרשם גם גידול בהיקפי הפעילות של החברה".

ספר על היעדים של החברה.
"היעד המרכזי הוא להמשיך להתמקד במוצרים איכותיים ולעזור ללקוחות שלנו לשפר את מראה המוצר שלהם. זאת באמצעות הידע, המקצועיות והמומחיות שלנו; באמצעות הטכנולוגיות שברשותנו; ובאמצעות המחלקה הגרפית עם אנשי צוות מקצועיים וותיקים, שיודעים לתת ללקוח את הפתרונות המתאימים להם".

אינדקס מדיה - פתרונות שיווק מתקדמים לעסק שלך

בוא נתחיל >>

קידום ממומן בגוגל

רוצה להיות ראשון בגוגל כאן ועכשיו?
קידום ממומן בגוגל הוא הדבר בשבילך.
אתה תקבע את המילים והתקציב ואנו נדאג
למקום הראשון בתוצאות גוגל. בהתחייבות

בוא נתחיל >>
תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>

קידום אורגני בגוגל

צוות המומחים שלנו רק מחכה להצעיד
את העסק שלך צעד קדימה ולהביא
אותך להיות בדף הראשון בגוגל בביטויים
הרלוונטים. ראשון בגוגל = לקוחות חדשים

תהליך העבודה ולקוחות נבחרים >>
מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>

בניית אתרים וחנויות

בניית אתרים רספונסיבים מותאמים
לכל סוגי המסכים, לטלפון ולגוגל,
כולל דומיין, מערכת ניהול אתרים
ועיצוב מרהיב ואישי לכל אתר

מידע נוסף ואתרים לדוגמא >>